Οπτική γωνία Κατερίνας
-...Το κόστος των εγκαινίων ανέρχεται στα 2.000.000 ευρώ. Φυσικά, αν το επιθυμείτε κυρία Οικονόμου, θα μπορούσαμε να μειώσουμε το κόστος με μία αναπροσαρμογή του προϋπολογισμού των εξοδ...
-Θα σας διακόψω εδώ κύριε Αθανασιάδη! Τα ξενοδοχεία μας είναι τα καλύτερα στον κόσμο! Ποτέ δε θα επιτρέψω η τελετή των εγκαινίων του καινούριου μας ξενοδοχείου στην Ελβετία να αμαυρώσει τη φήμη μας. Όλα πρέπει να είναι τέλεια, όσο και αν κοστίσει αυτό! τόνισα με φανερό τον εκνευρισμό στη φωνή μου. Μα πώς τολμούσε να μου προτείνει να ρίξουμε το κόστος!
-Φυσικά κυρία Οικονόμου, με συγχωρείτε! απολογήθηκε αμέσως, αλλά δεν του έδωσα την παραμικρή σημασία.
-Θα ήθελε κανείς να προσθέσει κάτι άλλο; ρώτησα και όλοι έγνεψαν αρνητικά.
-Σε αυτή την περίπτωση, θα λήξει εδώ η σημερινή μας συνεδρία. Να θυμάστε ότι σε δύο εβδομάδες είναι τα εγκαίνια. Καθένας από σας θα μου στείλει αναλυτική αναφορά σχετικά με τις αρμοδιότητες του τμήματος που διευθύνει για να μπορώ να παρακολουθώ την πρόοδο των εργασιών σας. Σε μια εβδομάδα θα πρέπει όλα να είναι έτοιμα. Όποιος αποτύχει, θα αντικατασταθεί αμέσως! είπα και βγήκα από την αίθουσα συνεδριάσεων με κατεύθυνση προς το γραφείο μου.
-Κυρία Οικονόμου τηλεφώνησε ο πατέρας σας όσο ήσασταν στη σύσκεψη, με ενημέρωσε ο γραμματέας μου που περπατούσε δίπλα μου. Θέλετε να τον καλέσω;
-Όχι κύριε Παπαπέτρου. Θα τον καλέσω εγώ από το γραφείο μου. Για την επόμενη μιισή ώρα να μη με ενοχλήσει κανείς, είπα καθώς έμπαινα στο γραφείο μου.
-Μάλιστα κυρία Οικονόμου!
Κάθισα στην καρέκλα μου και άνοιξα το πρώτο συρτάρι του γραφείου μου. Ευτυχώς είχα πει στο γραμματέα μου να μου αγοράσει παυσίπονα, γιατί αυτός ο πονοκέφαλος δεν αντεχόταν! Πήρα το χάπι και άρχισα να τρίβω ελαφρά τους κροτάφους μου. Τελικά το να διευθύνεις μια εταιρεία δεν ήταν εύκολο πράγμα! Αλλά ο πατέρας μου πάντα μου έλεγε ότι αυτή η εταιρεία στο μέλλον θα ήταν δική μου ευθύνη. Γι' αυτό και από πολύ μικρή είχα ξεκινήσει να εκπαιδεύομαι προκειμένου να μπορέσω να διαδεχθώ τον πατέρα μου. Έμαθα αγγλικά, γαλλικά και ισπανικά, και σπούδασα διοίκηση επιχειρήσεων στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο. Μόλις ολοκλήρωσα τις σπουδές μου, ο πατέρας μου με έστειλε στην Αγγλία για να κάνω το μεταπτυχιακό μου. Επέστρεψα στην Ελλάδα όταν ήμουν 24 χρονών και αυτόματα η διοίκηση της εταιρείας πέρασε στα χέρια μου. Η εταιρεία μας ''ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΑΕ'' είναι από τις πιο γνωστές στον κόσμο. Με πολλά πεντάστερα ξενοδοχεία σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και κάποια σε περιοχές στην Ασία. Όταν ανέλαβα την εταιρεία, η οικονομική της κατάσταση δεν ήταν πολύ καλή. Ωστόσο με σκληρή δουλειά και έξυπνους χειρισμούς, κατάφερα να καλύψω την ''τρύπα'' που είχαν δημιουργήσει οι σπάταλες του πατέρα μου και να την αναπτύξω ακόμα περισσότερο. Από τότε μέχρι και σήμερα, δύο χρόνια αφότου ανέλαβα τη διοίκηση, η εταιρεία αναπτύσσεται συνεχώς!
YOU ARE READING
Εσένα περίμενα (ON HOLD)
RomanceΟνομάζομαι Κατερίνα Οικονόμου! Πριν τον γνωρίσω η καρδιά μου ήταν κενή από συναισθήματα. Μα ποιον κοροϊδεύω, ολόκληρη η ζωή μου ήταν κενή από συναισθήματα. Ο πατέρας μου με δίδαξε ότι η μόνη πηγή ευτυχίας και δύναμης ήταν το χρήμα. Οι άνθρωποι θα μ...