Unedited:/-...
Mallika reached hospital and found Siddharth standing..
Mallika : Nani???...kya huya achanak ??
Sid : Pata nahi di...I was in library room when I heard some noise from outside...when I went saw Nani was lying on floor with yelping in pain...clutching her chest...
I immediately took her hospital and called you...
Later doctor said she had a minor heart attack due to some overthinking matter...
Mallika understand what her Nani was worried about...
Mallika nodded and enter her cabin..she took a seat Infront of her bed...
Mallika : Nani...
She called softly..
Ragini : mallika...
Mallika : Nani...kyu itna sochti hai app??
Ragini : ab kya karu....tu shaadi k Liya man hi nahi rahi...
Mallika : Nani Maine kaha na ...it's not possible for me...
Ragini : par beta...Siddharth ek ladka hai...ushe social problems nahi hogi...par tu toh ek ladki hai na...log toh tane shunayenge...Mera waqt hi bacha Kitna hai...mai sachti hu tu settle ho ja bass...
Mallika : Nani...ap ase baat e mat bolo...
She started crying...
Ragini : mallika Teri Nani ki ek akhru kwaish sunle...shaadi karle...
Mallika : ok...I will marry...but ap aisa nahi bologe samjhi...mai apko kahi nahi Jane dungi...
Ragini : tu sach me shadi karega??
Mallika : Haan...but I have one condition..you and sid will also accompany me after marriage...
Ragini : lekin beta...
Mallika : nahi...mai apko aise akela nahi chord sakti ...so if they agrees with my terms..then I am ready...
Mallika said and left her cabin...
Two days passed....
One night avaneet was laying on sumedh's lap and he was creasing her hairs...
Avaneet suddenly remembered something...her Dadi told her yesterday..
Heena : avu...tujhe koi friend chahiya jo hamesha...yaha rahe tera sath...aur tu ushe sab kuch share Kar sake...
Avaneet : ha Dadi...I want a friend...
Heena : toh tu tere bhaiya ko bol tere Liya bhabi leke ay ...
Heena knows that only avaneet can convince sumedh for marriage so she played this trick...
Avaneet : bhabi ?
Heena : ha agar bhaiya shaadi karte hai...toh wo tere Liya ek friend layenge...wo tera bhabi hoga...
YOU ARE READING
KING AND QUEEN MAFIA 😈 [COMPLETED]✔️
Fanficᴡʜʏ ɪ ғᴇᴇʟ sᴀғᴇ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʜɪᴍ ᴀʟᴡᴀʏs?? ʜᴏᴡ ʜᴇ ᴀʟᴡᴀʏs ᴄᴏᴍᴇs ᴛᴏ sᴀғᴇ ᴍᴇ ???☺️ ~ᴍʏʀᴀ ᴡʜʏ ɪ ᴀʟᴡᴀʏs ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ sᴛᴀʏ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ?? ᴡʜʏ ɪ ғᴇᴇʟ ᴍʏ ʟɪғᴇ ʀᴇsɪᴅᴇs ɪɴ ʜᴇʀ ???🤔 ...