အပိုင်း 24

22 5 1
                                    

"ဒါကိုဆက်ဖွင့် ကြရအောင် ပြီရင် wife နဲ့ချိတ်ပြီ FB IG Tg Wp တို့ကိုဒီထဲထည်ရမယ် FB က်ုတော့အသစ်ဖွင့်ရမယ် အိမ်ကမသိအောင် နောက်ဆိုအိမ်ကသူတွေသိရင် ဘာလဲကမေးခံရအုံးမယ် "

"ဟုတ်တယ် ကိုကိုပြေတာမှန်တယ် ဆုဆိုပုံမတစ်ပုံမှာမတင်ဘူး"

"သားရော ဘာထူးလိုလဲ FB ထဲမှာအမြဲတင်ရင် အမဲနဲ့အနက်ဘဲတင်တာ ဒါတောင်ဟိုမေးဒီမေးလုပ်လို တင်ခညင်းတာတင်တယ် ပြန်ပြောလိုက်ရတယ် ဒါတောင်ပြသာနာကရှာခြင်းတာ တီလေးက ဟူး သားတို့ဘဝက မလွယ်ပါဘူး"

"မကတော့လုပ်ခြင်းတာလုပ်တယ် ပြီရင်မကျေနက်လိုက်လုပ်ရင် ခံလိုက်တယ် နာတော့နာတာပေါ့ဒါမဲ့ အဲ့ဒါကသံယောစဉ် ဖြတ်ဖို့အကူအညီရောက်တယ် "

"ဟုတ်တယ် မထက်ပြောတာ ကျနော်ထောက်ခံတယ် သံယောစဉ်ကအိမ်က ထွက်လာရင်ဖြတ်ရမဲ့အတူတူ ဒီလိုနဲနဲခြင်းကုန်သွားတော့ ပိုကောင်းတာပေါ့ နောက်ဆိုထွက်လာတဲ့ အချိန်ကျရင်စိတ် အနှောက်အရှပ်ဖြစ်လိပ်မယ် ...."

"ပြီတော့ ကျနော်ဆို FB မှာဘာမှာမတင်ဘူး အမေနဲ့ friend ဆိုတော့ တင်ရင်အကုန်သိမှာ အဲ့ဒါကြောင့်မတင်ဘူး အိမ်ပေါ်ကဆင်းပြီနောက်မှာ တင်ခြင်းသလောက်တင်မယ် သားတို့နဲ့ရိုက်ထားတဲ့ photo တွေ video တွေကိုစိတ်ကြိုက်တင်မယ်"

"ဟုတ်တယ်ဆုတို့ စိတ်ကြိုက်တင်မယ် အဲ့ဒါမှာဆုတို့ ဘယ်လောက်ပျော်နေတယ် ဆုတာအိမ်ကသိမှာ အဲ့လိုလုပ်မယ်နော ကိုကို...."

"အင်း လုပ်မယ် လုပ်မယ် "

"မောင် လက်တော့လဲ ဖွင့်ကြရအောင်..."

"အင်း ဖွင့်မယ် ...."

လက်တော့ကို တစ်ယောက်တစ်လုံးစီဖွင့်လိုက်တယ်

"ဒါကတော်တော် လှပြီ စန်ကျတယ် လုံခြုံရေး system ကလဲမြင့်တယ် apple ကထုတ်တာ ကောင်းတယ် "

"ဟုတ်တယ်ကိုကို ဒီမှာရှာထားတာ apple ကနောက်ဆုံးထွက် အောင်တာတင်ရင် သိန်း40နဲ့ဝယ်လိုရတယ် ဒါမဲ့အခုချက်ချင်းဆို 48သိန်းတဲ့ ဈေးကတော်တော်မျောက်တယ် ကြောက်ဖို့ကောင်အောင်လိုဘဲ ...."

"ကိုယ်ပိုက်ဆံနဲ့ဆိုရင် ဒါတွေကအိမ်မတ်ထဲ မှာလဲဝယ်နိုင်မှာ မိုက်တယ် ကြိုက်တယ် တီချယ်နဲ့အန်တီတင်ကို ကျေးဇူးတင်ရမယ် ပြီတော့ပိုတ်ဆံ သိန်20လဲပေးသေးတယ် Christmas လက်ဆောင်တဲ့ ချမ်းသားတဲ့သူတွေများ ကောင်လိုက်တာ သူတို့အတွက် သိန်40 50လောက်က အသာလေးဘဲ နော်ကိုကို......"

Dark and Light Friendship (အလင်းနဲ့အမှောင်က အခင်ဆုံးသူငယ်ချင်းတွေပါ)Where stories live. Discover now