''

88 6 5
                                    

minho - han

minho:
bebegim nerdesin simdi isten
ciktim geliyorum seni cok ozledim.
iletildi (19.49)

jisungiee💕
hmm seni gormek icin cok heyecanliyim
iletildi (20.07)

minho

Jisung mesajima bakmadigi icin endiselenmistim, fakat iyi oldugunu dusunup rahatliyordum. Servis birazdan duracakti, serviste kalan 3 kisiden biriydim. Cok sessizdi ve bu durum beni mutlu ediyordu.

Servis birkac dakika sonra durdu ve servisten indim. Yavasca ve neselice eve dogru yurumeye basladim. Eve yakinlasmistim ve etrafa bakiyordum. Ve o an.. Jisung... Aldatiliyor muydum? Tum mutlulugum yerlebir oldu. Uzgunluk ve sinirle kosarak eve girdim. Koltuga oturdum ve gozyaslarim akmaya basladi. Kendimi kontrol edemiyordum, onu o kadar seviyordum ki... Herseyin yalan oldugunu dusundum.

Yaklasik bir saat aglayarak gecmis olabilir. Tavani izliyordum. Ve kapi acildi.

"Hayatim!"

Jisung bana yaklasti. Ayaga kalktim ve ona baktim.

"Neden yaptin Jisung?"

"Neyi?"

"Bilmiyormus gibi davranma."

"Anlayamiyorum Minho, ne diyorsun?"

Derin bir nefes aldim.

"Gordum Jisung, beni aldattigini gordum."

Jisung sasirmisti ve yuzu dusmustu. Neredeyse aglayacak gibiydi. Tek bir soz soylesem aglayacagini biliyordum.

"Yaniliyorsun, Minho.. Ben oyle birsey yapmadim, yapmam!"

"Gorduklerime mi inanayim duyduklarima mi?"

Gozunden bir yas akti.

"Inanmiyor musun bana? Neden inanmiyorsun?! Hani beni hic birakmayacaktin..? Lutfen Minho, birakma beni.. Yapayalniz, kimsesiz!"

Arkami dondum ve odama gitmek icin bir adim attim. Jisung agliyordu ve bana bagiriyordu. O sozunden sonra durdum ve ona baktim.

"Orada ne oldugunu bilmiyorsun Minho! Tanimadigim, daha onceden hic gormedigim biri bana sarildi ve dudagima yapisti! Daha sonra bana vurmaya basladi, hatta sadece o degil? Tum mahalle toplasip beni tekmelemeye basladi, bana iftira atti! Suan her yerim mosmor hatta kolumda cok buyuk bir yara var, kaniyor, bak!"

Jisung sweatshirtinin kolunu siyirdi ve kolunun halini gosterdi. O an ne yapacagimi bilemedim. Tek bir soz soylemeden yanina gittim ve kolunu tuttum.

"O zalimler bunu hangi hakla yaparlar?!"

Jisung bana bakiyordu, bende koluna. Jisungu koltuga oturttum ve sargi bezi getirdim.

"Kipirdama."

Kolunu sarip gobegine sarildim.

"Bir daha boyle birsey olusa lutfen bana hemen soyle, hatta arayadabilirdin! Neden aramadin?"


Hic birsey demeden sadece saclarima bakiyordu, yani ben oyle dusunuyordum. Kafami kaldirip ona baktim.

--------

OHS ILK DEFA GUZEL BI FIC YAZIYORUM(saniyorum🥰👍)

NASIL OLUYO

BUARADA ASIRI MINIK FIC OLUCAKK

NEYSW BIBI TT ADIM HWAGVJI TAKIP EDERSIN YANI😻

"Cheater" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin