''

65 5 2
                                    

Jisung

Minho gobegime sariliyordu ve ben onun saclarini izliyordum, ayaga kalkti ve yanima oturdu ona bakiyordum.

"Jisung."

"Efendim.."

Yanlislikla ismimi soylemis gibiydi, cevap vermeden sadece bana bakti. Bir sure sonra ayaga kalkti ve odaya cikti, arkasindan bakiyordum. Minho gittikten bir sure sonra mutfaga gittim ve buzdolabini actim. Bir ses geldi, Minhodan geliyor sandim. Gulumsedim ve buzdolabindan yumurta cikartirken sessizce konustum.

"Seni cok seviyorum. Iyiki varsin Minho."

Tanimadigim bir ses duydum, ardindan kapi kapandi.

"Ah ne Minhosu tatlim, yoksa beni sevmiyor musun? Iyi bir cezayi hak ediyorsun. Benden baskasini sevdigin icin."

Korkup hemen arkama donmustum, beni open kisi karsimdaydi. Nasil girmisti ki eve? Minho nerde? Tanimadigim birini nasil sevebilirim? Ne cezasindan bahsediyor?

"Sen kimsin.."

"Tanimadin mi beni."

Kotu hir sekilde gulumsemisti. Kalbim cok hizli atiyordu. Cok korkuyordum.

"MINHO!"

Sesim ciktigi kadar bagirmistim. Minhonun beni duydugunu umuyordum. Nasil duymamisti? Neden? Yoksa.. Gordukleri yuzunden duymamazliktan mi geliyordu? Kalbim patlayacak gibi atiyordu. Gercekten, gercekten cok korkuyordum.

Bana yaklasti ve duvarla arasina aldi. Elini saclarima goturdu. Bir yandan saclarimi oksarken dudagima yapisti, tekrar.. Gozlerim fal tasi gibi acildi ve gozumden bir yas akti.

Onu itmeye calistim, fakat ise yaramadi. "Gercekten bir hayal kirikligiyim. Neden yasiyorum, Minho bana guvenmisken, neden boyle birsey yasiyorum?" diye dusundum.

Benden uzaklasip bir tokat atmisti. Yanagim yaniyordu. Ve daha sonra tekrar, tekrar vurmaya basladi. Sesim ciktigi kadar bagiriyordum. Kimse sesimi duymuyor muydu? Agliyordum, ve o ise hala bana vuruyordu. "Annem beni bu kadar dovmedi, o nasil dovebiliyor?" diye dusundum. Annem beni dovmezken, tanimadigim bir kisi tarafindan dovuluyordum. Bu nasil olabiliyordu? Sonra tekrar bana yaklasti.

"Canimi sıkarsan daha kotu olur bebegim."

Ve tekrar ayni seyi yapti. Amaci neydi? Keske Minho burda olsaydi..

O an kapi acildi. Minho gelmisti, neden bu kadar gec kalmisti ki? Donakalmisti, yuzum kaniyordu. Ama onu umursamiyordu, o sadece beni birinin optugunu goruyordu?!

"Jisung.. Ciddi misin sen!"

Beni open kisiyi itmeye calistim tekrardan, bu sefer bilerek geri cekildi.

"Minho.."

Zarzor konusuyordum, ayakta zor duruyordum, o an cabalamasam bayilacaktim. Minhoya sarildim ve aglamaya basladim. Hersey tekrarlaniyordu.

Minho beni itti, yere dustum. Ne yaptigini anlayamiyordum. Askindan oldugum adam bana hicbir zaman guvenmiyordu/inanmiyordu..

"Neden.."

Bana o kadar eziyeti yasatan kisi camdan kacmisti.

"Yeniden mi? Jisung, yetmedi mi? Ayrilalim daha iyi yasayin iliskinizi? Neden soylemiyorsun onu sevdigini? Daha onceden serbest birakirdim sizi?"

"Minho, lutfen neden hic bir zaman beni savunmuyorsun? Neden beni sevmiyorsun? Neden bana inanmiyorsun? Neden Minho neden.."

"Gercekten artik beni kandiramazsin Jisung."

Kafami yere egip aglamamaya calisiyordum. Minho mutfaktan cikip beni orada tek birakti. Bacaklarimi kendime cektim ve aglamaya basladim.



su poz ama kafasi kalbiyle bacaklari arasinda hani herkes aglarken bu pozisyonda durmustur bilirsiniz😻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

su poz ama kafasi kalbiyle bacaklari arasinda hani herkes aglarken bu pozisyonda durmustur bilirsiniz😻

"Bana gercekten hic guvenmemis.."

Bir sure oyle durdum ve sonra ayaga kalktim, ama bacaklarim aciyordu. Emekleyerek salona gittim ve yaralanan yerlerimi sargi bezi ile sardim. Koltuga uzandim ve ayicigimi yanima alip sarildim.

-----
AY BENIM UYUMA POZISYONUM

KOTU YAZSAM DA UZUCU OLDU YAZARKEN AGLAMA DERECESINE GELDIM 😰

AGLAMAYA GIDIYORUM BAYBAY😿

"Cheater" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin