'''

70 7 6
                                    

minho - jisung

jisung:
Minho biliyorum bana inanmiyorsun,
belki de hic bir zaman inanmayacaksin. Ama
lutfen bana bir sans ver. Tanimadigim biri
ile seni aldatamam degil mi?
iletildi(14.03)

jisung

Minhoya yazmistim, anlamiyordu beni. Telefonu biraktim ve kollarimi karnima bastirdim, karnim gercekten cok agriyordu. Telefonuma gelen mesajla telefonumu elime aldim.

hyunjin - jisung

kuzen hj😺:
jisung nerdesin, konum at gelecegim.

jisung:
*konum*
goruldu (??.??)

Telefonu tekrar elimden birakip beklemeye basladim. Biraz sonra Hyunjin geldi. Kapiyi actim ve yaninda birini gordum. Sapkasindan dolayi yuzunu tam goremedim, iceri gectiklerinde Felix oldugunu anladim.

"hosgeldiniz."

Cevap vermediler, Hyunjin kafa salladi. Daha sonra ikiside bana bakti.

"O it nerede?!"

"Ne?"

"Jisung, o cok sevdigin adam nerede dedim!?"

Nefesim kesilmis gibiydi. Kekeleyerek konustum.

"Neden ki.."

"SADECE SOYLE."

Bagirmisti, korkuyordum ve korkum dahada cogaldi. Yere baktim ve ellerimle oynamaya baslamistim.

"Bilmiyorum..."

"Ahh, tanrim! Delirecegim."

Hyunjin bagirirken mutfaktan ses geldi. Mutfagin kapali olan kapisina baktim ve korkudan olecek gibiydim. Yavasca geri adimlamaya basladim. Kapi acildi ve gordugum kisi karsisinda dona kaldim.
Hyunjin bana bakti, daha sonra adama.

"Bu kim, Jisung?"

"Bilmiyorum!"

Sahi, ben hic birseyi bilmiyorum.. Adam kacicakti ki Hyunjin kolundan tuttu.
Felix koluma sarildi destek olmaya calisir gibi.

"Kimsin sen?"

"Sanane benim kim oldugumdan?! Birak beni!"

Hyunjin adamin yuzune yumruk atti.korkudan ne yapacagimi bilemez hale geldim.

"Kimsin dedim?!"

"Tgh, Su kahvelinin sevgilisiyim, oldu mu? Simdi birak beni!?"

Bu adam ne diyordu? Benimle alip veremedigi neydi? Aklimdan bin turlu sey gecerken herkesin gozu bana dondu "ne?" der gibi. Bende bilmiyordum ki!

"Ne.. Diyorsun, sen be!"

"Haha yalan mi bebegim, kac aydir sevgiliyiz yoksa soylemedin mi?"

"Sen... Sen gercekten.."

Konusamiyordum. Yumrugumu sıkip yere baktim.

"Ben ne? Haha.. Gercekten bazen cok kotu bir cocuk oluyorsun. Benim sozumede uymuyorsun zaten."

Hyunjin adami birakmisti ve bana bakmisti.

"Bende hata Minhoda diyordum Jisung? Ciddi misin sen?"

"Hyunjin, ne diyorsun sen.."

Kendimi zor tutuyordum. Adam siritarak bizi izliyordu, ne asagilik adam!

"Sevgiliyiz diyor Jisung? Minho soyleyince inanmamistim? Simdi anliyorum onu, tum suc sendeymis."

"Hyunjin yeter artik su soylediklerine bak! Daha kuzenini savunamiyorsun sen?!"

Felix hafif bagirarak konusmustu. Beni savundugunu anlamistim.

"Felix sana kim konus dedi? GELMEDEN ONCE DE SOYLEMISTIM, SANA KONUS DEMEDIM."

Hyunjin gercekten ne yapiyor? En yakin arkadasina.. Kuzenine... Onun bu kadar kotu oldugunu daha yeni anliyordum....

Hyunjin bana tokat atmisti ve tam attigi saniye kapi acilmisti. Minho gelmisti!

"Minh.. Minho!"

Yanina kosmustum ve sarilmistim, sarildigim an aglamaya basladim.

"Jisung ne yapiyorsun sen?! Birak beni!"

Minho beni yere itmisti. Neye aglayacagima sasirmistim, Felix konustu.

"Siz saka misiniz? Gercekten ya, ne bicim insanlarsiniz siz?! Olmadi birde silahla vurun cocugu? Biri ordan biri burdan biri surdan. Utanc sebebisiniz."

Felix yanima geldi ve beni kaldirdi ve teselli etmeye calisti. Hyunjin ve Minho bize bakiyordu. Agizlari acik kalmisti.

----

BEN BIR DAHA FIC YAZMAMAYIM BENCE

BERBAT OLDU BERBAT

AC CAMLARI AC AC BU NE REZALET BIR SINIF😰

MAT OGRETMENIMIN REPLIGI NE ALAKA Y

NEYSE OPTUM GORSRZ

"Cheater" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin