3. kisi😘-
Şarkının adını bosverin çok hoş-Sonlara doğru Jisung'un ağzından oluyor haberiniz ola KSNFISNAHDKDMABKS
iyi okumalar<3
---
Jisung Minho'ya şaşkınlıkla ve üzgülükle bakarken Minho gülüyordu. Jisung hayal kırıklığına uğramıştı. Minho gerçek olmayan birşey için kırılmıştı..
"Buna mı ağlıyorsun cidden."
Minho kahkaha atıyordu resmen, Jisung daha çok ağlamaya başladı. Hyunlix ikilisi gitmiş olacak ki Jisung'un yanında değillerdi. Minho Jisunga göz devirip salona indi, o adam oradaydı. Ve birşey hatırladı.. Jisung'un üstü yırtılmıştı ve yüzü morarmıştı. Yoksa, Jisung doğru mu söylüyordu.. Minho adama tokat attı.
"Kimsin sen ve evimde ne yapıyorsun?! Hemde sevgilimle? Ne bok yiyorsun mal adam hepsini anlat!"
"Ohohoh, yavaş ol! Belki sevgilin bilerek yapıyor?! Ben ona dokunmuyorum bile!"
"Hahaha.. ONUN YANINDA OLMAN BILE HATA NE YAPIYORSUN BENIM SEVGILIMLE?!?"
Onların sesi taa Jisung'a kadar geliyordu, Jisung çok şaşırmıştı. Karnını tutarak onları dinliyordu, o adam karnına tekme atmıştı. Jisung'un canı çok acıyordu. Adamın bağırış sesleri gelmeye başladı. Jisung'un şaşkınlığı ikiye katlanmıştı.
"Senin o mal sevgilin yüzünden karımla boşanabilirim! Beni buraya zorla getiriyor 'SEVGILIN'!"
Adamın dediği Jisung'un dahada şaşırmasına yaradı. Adamın planı neydi? Minho adama bir tokat daha attı, tokadın sesi Jisung'a kadar gelmişti. Minho gerçekten çok sinirlenmişti, o adam olmasaydı belki de bunları yapıyor olmayacaktı.. Minho Jisung'un yanına çıktı ve kucağına alıp yatağa oturttu. Jisung daha da şaşırmıştı, birgün bu kadar şaşırmak biraz daha şaşırtıcıydı-. Minho dolabından sweatshirtini çıkardı ve Jisung'a giydirdi, sonra yüzündeki yaralarla ilgilendi.
"Minho.."
"Neden bana böyle davranıyorsun, yoksa bana güveniyor musun..?"
Jisung cevabını almak için öylece bekliyordu, fakat cevap alamadı. Minho tekrar salona indi ve adamın kaçmış olduğunu gördü, koskocaman evde kahkaha attı. Biraz sonra ciddileşti. Mutfağa gitti ve yemek hazırladı. Yemeği tepsiye koyup yukarıya çıktı, Jisung'un yanına. Minho'nun amacı neydi, duyan hiç kimse anlamazdı. Minho Jisung'un yanına oturdu ve yemeği Jisung'a yedirmeye başlamıştı. Minho Jisung'a güveniyor gibiydi. Minho tüm yemeği Jisung'a yedirmişti. Hiç konuşmadan kalktı ve gitti.
bir süre sonra...
Jisung Minho'nun yanına gitmek için ayağa kalktı ve aşağıya indi, tüm odalara baktı fakat Minho'yu bulamadı, Minho'nun işte olduğu aklına geldi. Derin bir oh çekip yukarı çıktı ve kapıyı kilitledi.
ulan heayat
jisung:
Minho işe gitmiş, evde tekim. Korkmuyorum da değil..kasli ekmek:
Korkma Jisung, birşey olursa söyle her zaman buradayız.kopus:
evet changbin ilk defa dogruyu soyluyor.yakisikli dedos:
+1bebek ekmek:
buyukler normalde dogru soylemez ama
bunlar cok haklijisung:
hepinize teşekkürler..kuzen hyunj:
Jisung Allah belani versin aldattigin yetmedi mi
saka saka ozur dilerim bugun olanlar icinjisung:
sorun değil..yakisikli dedos:
bugun ne oldu? neden ozur diliyorsun
hyunjin? hem neden oyle seyler soyluyorsun?jisung:
bugun birsey oldu da, onemli degil ama.bebek ekmek:
ne oldu?çevrimiçi yazıyor...
çevrimiçi yazıyor...
çevrimiçi yazıyor...
jisung:
sanirim Minho geldi gitmem gerek gorusuruz!kasli ekmek:
bu muydu?LAN HYUNJIN GORULDU ATMA NE OLDU
SOYLE ANLAT CABUK CABUK CABUK.---
Dış kapı açılmıştı, Minho gelmişti. Hemen odanın kilidini açtım ve aşağıya indim. Minho kapıyı kapattığı an koştum ve sarıldım. Sarılmama karşılık verdi ve gülümsedi. Elinde poşet vardı ve poşet doluydu. Merak dolu gözlerle bir poşete bir ona bakıyordum. Poşeti açtı ve aldığı çift eşyalarından birini bana birini kendine olacak şekilde verdi. Çift eşyalarından başka tatlılar vardı. bana bir tane çikolata verdi, üstünde "seni seviyorum" yazıyordu. Gülümsedim ve ona baktım. Beni belimden tutup kendine çekti, şaşırmıştım. Kulağıma yaklaştı ve şunları mırıldandı;
"Sana inanmadığım için özür dilerim, sevgilim.."
Ve dudağıma yapıştı...
O günden sonra Minho Jisung'a hep iyi davranmaya başladı. Ilişkileri yenilenmişti. Artık daha mutluydular. Minho her gün Jisung'a sürpriz yapıyordu. Jisung artık o adamı görmüyordu. Çünkü Minho adamı tutuklanmasını sağlamıştı. Bu tatlı çift her gün eğleniyordu, tabii ki grupla beraber eğleniyorlardı. Bir gün küçük bir kavga olmuştu çiftte, Jisung I.n'e vurdu denmişti. Bu yüzden kavga etmişlerdi. Fakat herşey ortaya çıktı. I.n ailesi ile kavga ediyordu ve o gun ailesi I.n'e tokat atmıştı. I.n tabii ki Jisung'u suçlamamıştı. I.n ilk Jisung'un yanına gittiği için yanlış anlaşılmıştı. Changbin bir gün I.n'e çıkma teklifi etmişti. Chan de Seungmin'e etmişti. Hyunjin ile Felix kavgalıydılar. Neden bilinmeyen bir sebepten dolayı sürekli kavga ediyorlardı. Fakat en sonunda birlikte olmuşlardı. Minsung ikilisi artık neredeyse hiç kavga etmiyordu. Herşey eskisi gibi olmuştu. Bu da en mutlu haberdi..
--SON--
---
AGAGGAGAG ANGST YAZICAKTIM NEREDEYSE HERKES IYI SONLU OLSUN DEDI BENDE BUNU YAPTIM AAA
FIC BURDA BITTI.....
NE TEPKI VERSEM BILEMEDIM
NASILDI SON..
UMARIM BEĞENMIŞSINIZDIR..
IYI GECELER/SABAHLAR/ÖĞLENLER/AKSAMLAR....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Cheater" // Minsung
FanfictionAldatildigini sanan Minho, intikam icin sevgilisini aldatir.