My Crush 💙💙🖤🖤 Part 1

603 55 0
                                    

ពេលរាត្រីដែលពោពេញទៅដោយភ្លើងពណ៌ដល់ស្រស់ត្រកាលនៅពៀសពេញទៅក្រុងនិងមានមនុស្សម្នាជាច្រើនមកដើរលេងកំសាន្ដជាលក្ខណ:គ្រួសារ អ្នកខ្លះទៀតមកជាគូស្នេហ៍ឬមិត្តភក្រ្ដ័ទៅកន្លែងនានាបើក្រលេកមើលមកក្លឹបមួយនេះវិញក៏មិនធម្មតាដែលជាក្លឹបដែលល្បីជាងគេដែលមានឌីជេថាខ្ជូតក៏បានថាសង្ហាក៏បានព្រោះការតែងខ្លួនគឺប្លែករាល់ថ្ងៃតែម្ដងហេីយឌីជេម្នាក់នេះមានឈ្មោះថាភីតជាក្មេងដែលរស់នៅជាមួយលោកយាយលោកតាហេីយស្ថានភាពគ្រួសារគឺមធម្យមព្រោះការធ្វើឌីជេរបស់ភីតធ្វើអោយគេរកប្រាក់ចំណូលបានគួសមហេីយភីតធ្វើការក្នុងក្លឹបចាក់ភ្លេងជាបានយូគួសមដែលដែលមានដៃគួមិត្តភក្ដ័ជីតស្និតបំផុតគឺផុសស្រលាញ់គ្នាដូចបងប្អូនចឹងចំពោះដៃគូដៃកង់គេនិងវិញឃើញតែធ្វើការក្នុងក្លឹបតែរៀនចប់អស់ហេីយពួកគេទាំង២នាក់ធ្វើការអាជីពជាឌីជេយូហេីយតាំងរៀនឆ្នាំទី២ប៉ុន្ដែបច្ចុប្បន្នគេរៀនចប់អស់ហេីយនិងនៅ Condoរាងៗខ្លួនអ្នកណាមិនល្បីឌីជេប្រចាំក្លឹបរូបសង្ហាទាំង២នេះចេញមកម្ដងផ្អើលអស់មនុស្សលោកដែលមកក្លឹបនេះឌីជេរូបស្រស់ទាំង២មួយអាទិត្យធ្វើការតែ៤ថ្ងៃប៉ុណ្ណោះនៅពេលដល់ថ្ងៃឌីជេរូបស្រស់ម្ដងៗគឺថាភ្ញៀវឡើងណែនៗតែម្ដងសឹងតែធ្លាយក្លឹបទៅហេីយប៉ុន្ដែថ្ងៃនេះជាថ្ងៃពិសេសត្រង់ថាម្ចាស់ក្លឹបមកមើលការងារផ្ទាល់រាប់រយខែវស្សាហេីយគេមិនដែលមកទេតែដោយសារគេល្បីពីឌីជេក្នុងក្លឹបខ្លួនពេកក៏មកមើលម្ដងនិងណាត់ជួបពួកម៉ាកផងដោយខ្ចិលទៅណាឆ្ងាយក៏មកក្លឹបរបស់ខ្លួនតែម្ដងទៅមិនមែនគេមិនចូលចិត្តក្លឹបទេតែមកពីការងារច្រើនពេកមានទាំងការងារក្រុមហ៊ុននិងការងារម៉ាហ្វៀទើបគេយករបាយការណ៍តែពីមេការនៅទីនេះទេហេីយម្នាស់ក្លឹបនេះមានឈ្មោះថាវេកាសដែលជាម្វាស់ក្រុមហ៊ុននិងជាម៉ាហ្វៀតែរូបសម្បត្តិស្អាតសង្ហាទាស់តែបន្ដិចគឺកាចហើយម៉ត់ចត់ខ្លាំងនិយាយរួមមុខមិនរីកតែម្ដងនៅពេលវេកាសមកដល់គេក៏បានទៅអង្គុយខាងលើជាមួយមហាមិត្តបាត់ទៅដែលមិត្តរបស់វេកាសឈ្មោះថាគីនមុខរបដូចគ្នានិង(តែដើមួយគ្នាទាល់មុខរបអត្តចារឹកដូចគ្នាដឹងតែផ្លូវនិងតែមួយហេីយ🤭🤭😂😂)

My Crush 💙💙🖤🖤Where stories live. Discover now