Sorele jucaus isi plimba usor razele pe fata mea. M-am trezit incetul cu incetul cand am realizat ca intarzii la liceu. M-am gabrit sa imi fac rutina de dimineata. Pletele castanii imi curgeau usor peste umerii goi , ochii albastrii abea deschisi incercau sa descifreze mesajele primite de la Shinkai , cel mai oribil prieten din lume . mi.am aruncat repede niste haine pe mine , o camasa alba descheiata de 2 nasturi si o pereche de pantaloni negri. Mi-am luat rucsacul in spate , o felie de paine prazita si bocancii . I.am facut semn domnului Yotosama sa porneasca masina pentru a ma duce la scoala. Parintii mei nu au niciodata timp de mine . Mai mereu sunt plecati cu afaceri in strainatate . Chiar daca mi-au oferit tot ce mi-am dorin , tot le simt lipsa . Inainte de a iesi din casa , un fior mi-a trecum pe sira spinarii cand am privita usa ce ducea spre subsol. O usa maro inchis ce adapostea cea mai oribila creatura , Akuma (demon).
Akuma este cea mai mare temere a mea . Am reusit sa trec peste frica de intuneric sau de gandaci, dar de Akuma nu pot trece pentru ca stiu ca el chiar exista .
Prima oara cand l-am intalnit a fost la varsta de 5 ani cand bona mea mi-a povestit despre acesta . Prima data nu am crezut. Acesta a schitat unn zambet pe fata , a stins lumina lasnadu-ma singur camera. Dupa cateeva minute am auzit un zgomot insuportabil de sub patul meu. Prima data credeam ca este Mika, cainele familiei . M-am dat josdin pat, am bagat mana sub el si ceea ce am descoperit era socant. Era o mana de om rece , cu degete lungi si subtiri si nite ghiare ascutite. " Ziceai ca nu crezi in mine . Te voi face eu sa crezi ! ". Nu mai ti minte mai nimic , doar ca ziua urmatoare , bona mea m-a gasit in subsolul rece si umed. de atunci nu am mai intrat niciodata in acel subsol intunecat unde se ascundea o fiara mila.
Ajuns la scoala , m-am in un intalnit cu scarba de om , Shinkai. mUn baiat putin mai inalt ca mine , cu parul roscat lung pana in jurul maxilarului ce isi prindea mereu pretonul cu 2 agrafe , niste ochi insistenti si negrii ce ma priveau.
-Buna Shinkai . i-am spui eu cu un zambet fals
Acesta nici nu mi-a raspuns , mi-a inators spatele si a plecat .
-Mersi de salut amice , am spus eu , ce nesuferit...
Clopotelul sunase deja , iar eu m-am grabit spre clasa . Ultimul loc de langa fereastra . Tot ce faceam in timpul orelor era sa ma uit pe geam . Uneori aveam si cate un spectacol din partea majoretelor sau a ploii ce se scurgea pe geam.
Orele de asta au trecut destul de repede.
In fata liceului se afla soferul meu cu o masina neagra si stilata.
-Bunaziua domnisorule Nao , cum a fost ziua dumneavoastra? spuse soferul in timp ce deschidea portiera masinii.
-Hei Grey...
Drumul nu a fost lung , dar foarte plictisitor . Can am intrat in casa mare si alba, am observat ca usa maro de subsol nu mai era.
-Marry!
-Da domnisorule Nao.
-Unde este usa de la subsol ?
-Astazi dupa plecarea dumneavoastra am ramsa blocata in subsol si atrebui sparta usa pentru a ma putea elibera , iar parintii tai au ales sa o inlocuieasca . Au zis ca va dura ceva pana va veni usa cea noua.
-Sper ca glumesti.Locul ala ma sperie ...
-O haide domnisorule Nao, sunteti baiat mare . Nu trebuie sa mai credeti in asa zisul "Akuma" .
Antunci un zgomot dubios s-a auzit din subsolul intunecat. Marry s-a uitat ciudat si totodata nedumerita la incaperea din fata ei .
Nu pot sa cred ca usa aia blestemata chiar disparuse din peisaj . Trebuie sa acopar gaura intunecata. Deodata s-a mai auzit un zgomot la fel de ciudat. Curiozitatea si frica se putea citi pe fata mea. Am hotarat sa intru sa gasesc cauza zgomotului. Am aprins becul ce palpaia usor pana cand s-a ars. Doamne salveaza-ma ! Atunci , aceeasi mana mana cu degete lungi mi-a pus mana pe umar. Ma uit in spate ingrozit. Voiam sa tip dar atunci aceeasi mana mi-a pus mana pe gura facandu-mi semn sa fac liniste . In acel moment niste buze reci si moi paresandu-le pe ale mele . U sarul pasional avea sa imi puna capat. Cand limba rece a patruns in lacsul meu umed in cautare de necunosc a inceput sa cerceteze fiecare coltisor din gura mea . Atunci cred ca am lesinat. M-am trezit si am crezut ca totul a fost doar un vis uarat . Eram intreg. Am rasuflat usurat pana cand mana mea a facut contact cu fata uneinpersoane. M-am intpors speriat . Era un tanar cu parul brunet , pielea palida si nite buze rozalii. O doamne ce frumos era ,dar ce cauta el in pat langa mine si cine naiba era? M-am ridicat usor cand picioarele mele s-au inmuiat ca niste jeleuri si o durere in partea de jos ce mi-a pus capac si am cazut pe jos pe pe parchetul rece. Atunci cei doi ochi verzi si goi ma priveau.
CITEȘTI
I Found You (Yaoi)
Fiksi UmumNao este un baiat de 17 ani ce afla ca cea mai mare temere a lui , Akuma , exista. Acesta se indragosteste de el pana cand realizeaza ca totul a fost doar un vis .