Q&A!!

363 31 71
                                    

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het supergaaf vind dat er zoveel vragen binnen zijn gekomen!! Maar nu de vragen.

BlackyBlase:
Als er een eenhoorn op aarde zou komen, zou je al je geld uitgeven om hem aan te raken of om hem te zoenen?
Nou... Doe maar aanraken. Want ik hoef nou niet perse te zoenen met een eenhoorn. Dus... Ja.

BlackyBlase:
Mag ik een eenhoorn zijn?
Ehm... Wat mij betreft wel. Mja, okay, ik snap deze vraag niet echt, sorry..

BlackyBlase:
Heb je een eenhoornknuffel? Zoja, kan je een foto in de media zetten?
Jaa, ik heb er twee! Charlie en Dots. Ik zal binnenkort een hoofdstuk maken met een foto.

BlackyBlase:
Als je een eenhoorn kon worden, maar je hebt geen magie, zou je het dan doen?
Eeeeehmm... Ja, denk het wel.

BlackyBlase:
Wat is je favo eenhoornland?
OreoCity!! Daar zijn de meeste eenhoorns zwart met wit en zowat alles is van Oreo!

Miss_unicornclifford:
Ananas of Watermeloen?
Watermeloen!

Miss_unicornclifford:
Peer of appel?
Peer...

Miss_unicornclifford:
Lollies of koekjes?
Koekjes!

Miss_unicornclifford:
Chinees of italiaans?
Italiaans!! PIZZAAAAA!!

Miss_unicornclifford:
Vissen of zwemmen?
Zwemmen!! Ik haat vissen.

Miss_unicornclifford:
Louis Tomlinson of Harry Styles?
Nou... Eigenlijk allebei niet zo. Niet dat ik 1D verschrikkelijk vind! Maar doe dan maar Louis :)

Miss_unicornclifford :
Pretty Little Liars of Pitch Perfect 2?
PITCH PERFECT 2!!!!!!!!

Miss_unicornclifford:
Apple of Samsung?
Ik heb zelf samsung, maar zou veel liever apple hebben.

Miss_unicornclifford:
Bueno of Kitkat?
Ehmm... Ken je kitkat white? Nou die dus :)

Miss_unicornclifford:
Cupcakes of Oreo?
WAT IS DAT VOOR EEN VRAAG!!? OREOOOOOOOOO OMU NATUURLIJK!! nom nom

Miss_unicornclifford:
Ben je fan van 1D of 5sos?
Geen van beiden. Maar 5sos is wel okay. Ik vind The Vamps wel super!!

Miss_unicornclifford:
Hoe ben je op het idee gekomen om dit boek te schrijven?
Nou...Ik meldde me aan bij Wattpad en ik begon gelijk. Het ging zowat vanzelf!

NissaCee:
Kunnen eenhoorns getemd worden?
Nou, dat is niet nodig. Eenhoorns zijn namelijk nog slimmer dan mensen dus zij zouden eerder ons temmen dan zij ons, haha!

NissaCee:
Hoeveel eenhoorns heb je?
Twee!

Mainshake:
Wat is het raarste wat je ooit hebt gedaan?
Nou, ik heb ooit een onbekende man geknuffeld omdat ik dacht dat het mijn vader was...

CetyTheCat:
Wat is je lievelingseten?
OREOOOOO

CetyTheCat:
Hoe oud is jouw eigen eenhoorn?
Nou, Charlie is 7 en Dots 15.

CetyTheCat:
Heb je broertjes of zusjes?
Ja, Nils mijn broertje van 10 en Chloé, mijn halfzusje van 2.

CetyTheCat:
Vanaf hoe oud geloofde je in eenhoorns?
Sinds groep zes, 10 dus.

CetyTheCat:
Houden eenhoorns van harpen?
Neej, die kunnen ze niet bespelen want door hun hoeven knappen de snaren.

CetyTheCat:
Ben je fan van mij?
Ehm.. Ja, van al mijn lezers dus ook van jou!!

CetyTheCat:
Hoe jagen eenhoorns?
Nou, eigenlijk jagen ze bijna nooit. Ze zitten wel eens achter een gummybeertje aan, maar die zijn niet zo snel...

CetyTheCat:
Spreek je eenhoorns?
Nou, eenhoorns praten gewoon zoals wij. Dus, ja!

CetyTheCat:
Ben je ooit bij de eenhoorns geweest?
Nee, nog niet... :( Maar dat komt nog wel. Hoop ik...

CetyTheCat:
Hoe zou jij eruitzien als je zelf een eenhoorn was?
Wit, met regenboog manen en staart en een Baby-roze hoorn.

Lottexxxxx:
Hoe ziet jouw favo eenhoorn eruit?
Zwart, met witte manen en staart en een blauwe hoorn. Een OREO-unicorn dus!

Ilske2000:
Hoe is het gekomen dat je een unicorn-fan bent?
Ik hoorde het liedje Pink Fluffy Unicorns dancing on rainbows, toen begon het al een beetje. En later droomde ik er ook over! Dus ja..

Ilske2000:
Wat is je lievelings-eenhoorn?
De OREO-unicorn!!

Ilske2000:
Hoe kom je telkens weer aan inspiratie voor een feitje?
Nou, aan het begin wist ik heel veel zelf. Later heb ik gevraagd of er mensen me wilden helpen door feitjes op te sturen! En nu haal ik alle feitjes door jullie! TOPPEERSS!!

BenteXst:
Hoe oud ben je?
Ik ben op 18 april 13 geworden! in 2015...

BenteXst:
Wat is het favo drankje van een eenhoorn?
Smoothies!! Het liefst met aardbei of frambozen. Mango en bosbessen vinden ze ook heel lekker!

BenteXst:
Hoe maak je zo'n superleuk boek!?
Awww :) Nou ehm... Veel fantasie hebben, in eenhoorns geloven en van ze houden en supertoffe lezers hebben !!

BenteXst:
Op welke muziek/sport zit je?
Nou, ik zit al zes jaar op musicalles. Daarmee voeren elk jaar een musical op. Vorig jaar had ik de hoofdrol in Sister Act en dit jaar speel ik Kleine Tarzan in de musical Tarzan!

BenteXst:
Wat is je favo liedje?
Op dit moment Parijs van Kenny B. Die luister ik nu ook toevallig! Ik vind het liedje Four Five Seconds ook heel nice.

BenteXst:
Wat is het favoriete instrument van eenhoorns?
Hun stem! Ze zingen heel graag!

-framhappy-:
Wat zijn je hobbies?
Zingen, acteren, wattpad, tekenen, douchen, zwemmen, lezen, shoppen, eten...

-framhappy-:
Liever rok of broek?
Broek! Maar ik draag ook wel eens een rok hoor. :)

-framhappy-:
Wat is je vervelendste vak op school? WISKUNDE!! AARRGHH IK HAAT WISKUNDE! Het is een stom vak en onze leraar is vergelijkbaar met de duivel!

-framhappy-:
Heb je huisdieren, buiten je eenhoorns? Jep, bij mijn vader heb ik nog Molly, de teckel! Ze is superlief :)

-framhappy-:
In welke stad/dorp woon je?
Zeg ik niet...

-framhappy-:
Wereldvrede of onbeperkt eenhoorns?
Wereldvrede. Ik hou superveel van eenhoorns, maar als ik in plaats van eenhoorns voor wereldvrede kon zorgen zou ik dat zeker doen.

-framhappy-:
Liever een eenhoorn die pizza eet of een die cupcakes eet?
PIZZAAAAAAA!!!!

-framhappy-:
Speel je een instrument? Zoja, welke?
Nou,ik zing. Ik vind je stem eigenlijk wel een instrument..

Idefex_00:
Zijn er sociale rangen in de eenhoornwereld?
Ppff dat klinkt ingewikkeld. Sociaaaaale Raaaaangen... Aablblublublu... Maar ja, er is een koningin en burgemeesters en burgers. Dat zijn toch sociale rangen?

BlackyBlase:
Als je zelf een pizza mag beleggen, wat zou je ervan maken?
Oow, dat is niet zo moeilijk! Wij hebben thuis namelijk een pizza-oventje en dan kan je ook zelf beleggen. Ik heb het liefst een pizza met tomatensaus, heel veel mozarella, een beetje basilicum, een stukje tomaat en wat peper en zout. Perfect!

Foxy_thatsme:
Wat vind je van pandicorns?
Nou, ik ben er eerlijk gezegd niet zo'n fan van. Sorry! Doe mij maar eenhoorns.

Dat was de Q&A! Het waren echt belachelijk veel vragen, ik ben er in totaal 4 1/2 uur mee bezig geweest! Ik vond het wel superleuk om te doen. Als ik bij de 250 feitjes kom, ga ik het weer doen!! xx Tessa

Unicorn factsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu