перший любовний опит

456 4 7
                                    


Одного дня звичайні друзі Арсен і Артур гуляли , почалась дуже сильна злива , і не було де перечекати її . Артур запропонував піти до нього до дому на чай , і заодно перечекати зливу . Прийшли вони до хати висушити одяг і прийнялись робити чай , і заодно бутерброди, витягає Артур з холодильника варену ковбасу, і йому здалося що вона одягнута в костюм БДСМ , но він не придав цьому значення , і зробив бутерброди. Їли вони бутерброди і запили гарячим чаєм , щойно зробленим . І тут в Арсена падає бутерброд на землю , він нагинається що би його взяти , і тут Артур поняв що в нього хуй встав . І його понесло , він згадав що в тумбочці мами стоїть набір для бдсм, він взяв Арсена на руки , вони пішли до батьків в кімнату , де Артур їх закрив . Арсен сопротивлявся але вже було пізно , Артур його прив'язав до ліжка . Поки Арсена роздягав Артур, він поняв що йому це подобається. І Арсен сказав :" Відшльопай мене грозний дедді " . І тут Артур витягає анальну пробку з камінчиком і засновує арсену в жопу . Після 15 хв безперервного мінету , Артур витягнув пробку і засунув туди свій хуй , Арсен дуже сильно почав стогнати , що аж сусіди прийшли стукати питатись за там таке . Але їм було всерівно , вони продовжували . Потім Арсена відвязали, і як оказалось в своєму кармані він носив вібратор , тепер вже Артур був прив'язаний, спустя 5 хв він кончив прям на Арсена . І вони потім почали жоско довбати один одного в жопу . Після такого повороту собитій вони вирішили зійтись , і вони ще до тепер пара геїв .

БДСМ ковбаскаWhere stories live. Discover now