Вриваються батьки в таємну кімнату напів роздіті , і бачать цю картину... І тут починаються розборки ... Перше питання батьків "хто ви такі ?" і " що ви тут робите?".
Артур: " о Боже...Мені пізда..." . Батьки в скорому часі вигнали голих Арсена і Назара на вулицю давши їм тільки пару трусів . Артур ти вопше охуїв ? Що тут було , і чому ти голий блять?! І тут вони замітили записи з камер , там де вони жоско довбали Назара в очко , і Артур на них дрочив. Починається дуже сильний скандал , батьки почали бити Арсена, і вирішили йому нагадати що він наробив . Ти думаєш тобі було би приємно що би тебе двоє довбали в твоє вузьке очко ? І тут його мама взяла спеціальний резиновий хуй , з кріпленням на ноги , прикріпила собі , в той час поки його тато зв'язував його . І почалось , його двоє одночасно почали довбити в очко , Артурові спочатку було боляче , навіть почала текти кров , але через деякий час він почав ловити неймовірний оргазм від такого , і почав стонати . Через 15 хвилин безперервного довбання , його мати вирішила взяти вібратор , собі і Артуру. Мати через 2 хвилини зловила дуже сильний оргазм і сквіртанула прямо на Артура і його тата . Ще через 3 хвилини Артур вже не міг стримуватись і кончив прям в рот своїй мамі . Вона проковтнула сперму і каже "Ще не дозріла" . І виходить з кімнати , поки його тато розв'язує його .Як виявилось це вже настав вечір . Тому всі пішли спати . Але Артур не міг ніяк забути те що було з його батьками , його це тривожило ... На наступний ранок , він вже зібрав речі , і як виявилось вони переїжають в сусіднє місто , і це остання зустріч цієї компанії. Перший день у новій школі , Артур освоївся нормально , і його прийняли в свою компанію однокласники . Через рік від того дня , в Артура вже була дівчина її було звати Настя. Але сам ще до тепер не забув цей біль від того дня , навіть таємно від батьків ходив до психолога , але і він не допоміг нічим ... Також сумував за своїми друзями , яких дуже давно не бачив ...Чи забуде він цей біль того дня ? Осмілиться приїхати в рідне місто що би зузтріти старих "друзів"?
ВИ ЧИТАЄТЕ
БДСМ ковбаска
RomanceІсторія про двох хлопців , які вирішили спробувати щось нове для себе (основане на реальних подіях)