Заходить Арсен і бачить цю всю картину ... "Я вас зрозумів , хочеш погратись Назар , буде тобі гра " . Арсен взяв за шиворот Артура і притягнув його до себе , недовольним поглядом він подивися Артуру прям в очі , і сказав:"ти за це розплатишся". Зв'язаному Назару він запхав гарчірку в рот що би він не кричав . Витягнув свій хуй , і заставив Артура його сосати . В той час коли зв'язаний Назар дивиться, на то як його коханого жоско насилують . А сам він не розуміє, чи Артур зраджує йому , чи Арсену... Продовжувалось це все 30 хвилин , Назару стало погано , і він впав в обморок від голоду . Але в Артура і Арсена стало креативності, і вони виріши виєбати Назара в очко. Назара перенесли на ліжко батьків , зняли з нього набір БДСМ, обернули на спину , і тут Арсен починає лизати своїм язичком спину Артура , в той час коли Артур вже починає довбати його в сочне очко , і після довготривалого довбання , Назар почав приходити в себе . Він обертає голову і бачить як Артур його довбить в очко і Арсен облизує його сексуальну спинку . Він каже припинити це шоу , і пояснити що сталось . Але його ніхто не послухав , потім Арсен і Артур беруть свої члени і починають одночасно засовувати в очко Назара, він получив дуже сильний оргазм від такого , і навіть почало рватись його очко , і потекла кров , але їх це не зупиняло ... Артур знає про таємну кімнату своїх батьків , і вирішує зв'язати Назара і перенести з Арсеном в ту таємну кімнату . Лиш вони заходять і зразу починає йти вайб секс іграшок . Їх там було дох*я . На кожен смак , на кожен день , ділдаки, смазки , презервативи , набори для БДСМ, вібратори , секс машини , навіть камера на яку записувати хоум відео ... Назар пробував вирватись але не получалось , тому що був зв'язаний . Арсен взяв вібратор надів його на хуй Назара, і після того він почав ніжно облизувати яєчка Назара. Артур в той час надів кляп на рот собі , включив камеру , і почав на них двох дрочити . Його батьки мали приїхати через два дні , але вони добре почули що хтось заходить в двері , вони настрашились і не знали що сталось, в наступному часі вриваються батьки в таємну кімнат напів роздіті , і бачать цю картину .
Яка реакція батьків ? Чи признається Назар за секрет ?
ВИ ЧИТАЄТЕ
БДСМ ковбаска
RomanceІсторія про двох хлопців , які вирішили спробувати щось нове для себе (основане на реальних подіях)