Bugün kocam hisseler için işe gitmişti eve gelicekti. Ona yemek hazırlamak için yukarıya çıktım ve büyük kalçamı olgun göğüslerimi belli eden yapışık bi elbise giydim. Siyah topuklu ayakkabımı giyip ince uzun çorabımı giydim ve mat siyah rujumu sürdüm.
Sürüp aşşağı indim kırmızı mumlarla ve gül çiçekleri ile dolu masamızı hazırladım.
Hemen Namjoonu aradım..
𝙔𝙉 : 𝙠𝙤𝙘𝙖𝙘𝙞𝙢 𝙣𝙚 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙘𝙚𝙠𝙨𝙞𝙣?
𝙍𝙈 : 𝙖𝙨𝙠𝙞𝙢 20 𝙙𝙠𝙮𝙖 𝙚𝙫𝙙𝙚 𝙤𝙡𝙪𝙧𝙪𝙢 𝙗𝙚𝙣𝙞 𝙗𝙚𝙠𝙡𝙚
𝙔𝙉 : 𝙩𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞𝙢 𝙗𝙚𝙠𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙗𝙖𝙮𝙗𝙖𝙮 𝙍𝙈 : 𝙗𝙖𝙖𝙮𝙗𝙖𝙖𝙮 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞𝙢Telefonu kapattım ve Namjoonu bekledim oda 20-25 dk içerisinde geldi.
Beni baştan aşşağı süzüp ıslık çaldı ellerini belime dolayıp
𝙍𝙈 : B𝙪𝙜ü𝙣 𝙘𝙤𝙠 𝙖𝙩𝙚𝙨𝙡𝙞𝙨𝙞𝙣? Özel bir gü𝙣 𝙢ü?
𝙔𝙉 : H𝙖𝙮𝙞𝙧 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞𝙢 𝙗𝙞𝙯𝙞𝙢 𝙞𝙘𝙞𝙣 :). H𝙖𝙙𝙞 𝙜𝙚𝙡 𝙮𝙚𝙢𝙚𝙠 𝙮𝙞𝙮𝙚𝙡𝙞𝙢
𝙍𝙈 : 𝙩𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞𝙢Namjoon ellerini yıkamak için yukarı çıktı ve koyduğum kaseye biraz azdırıcı damlatıp çorbayı geri masaya koydum.
Namjoon da gelmişiti. Yemek yedik ve ana yemeğe geçmeden Namjoon terlemeye başlamıştı. Bacağını yere vurup duruyodu.
SMUT:
Anlamıştım ve sandalyesini geriye çekip üstüne yerleştim. Ellerimi boynuna dolayarak dudağına bi buse kondurmuştum. Beni daha çok kendine bastırdı ve boynumdan tutup dudaklarımızı birleştirdi.
Hemen karşılık vermeye başladım Ve ayağa kalkıp beni kucana alıp yatak odasına götürdü. Yatağa bırakıp hemen üstümü çıkardı. Sadece iç çamaşırlarım ile kaldım
𝙍𝙈 : 𝙢𝙖𝙫𝙞 𝙝𝙖 ? 𝙜𝙪𝙯𝙚𝙡 𝙖𝙢𝙖 𝙘𝙞𝙠𝙢𝙖𝙠 𝙯𝙤𝙧𝙪𝙣𝙙𝙖𝙡𝙖𝙧 ...
Bütün üstümü çıkarıp çırılçıplak kaldım ve oda gömleğini çıkardı.... Pardon yırttı ve pantolonunu da çıkarıp sadece Boxeri ile kaldı.
Hemen penisini azcık üstüme sürttü ve ağzımdan inleme çıktı ellerini vicundumda gezdirirken bana verdiği Şevkat beni deli ediyodu.
Hemen boynuma yöneldi ve izlerini bırakmaya başladı. Öyle sert öpüp yalıyoduki yarın kesin fondöten sürücem.
Boynumdan aşşağı indi ve bacaklarımı iki yana açarak dilini ileri geri sokup çıkarıyodu. Tahrik oluyodum.
Namjoonu başından tutarak daha çok girmesini sağlıyodum. Hemen içimden çıkarak geniş olan deliğime penisini gönderdi.
Aşırı hızlıydı. Hemen gelgit yapmaya başladı. Çıkan sesler inan deli olmakta üstünde yok
𝙍𝙈 : 𝙖𝙝𝙝- 𝙤𝙝! 𝙘-𝙘𝙤𝙠 𝙞-𝙞!
𝙔𝙉 : 𝙠-𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙢𝙖 𝙝-𝙝𝙞𝙯𝙡𝙖𝙣!Deli çocuk daha da hızlandı. Bi an acaba yaşar mıyım diye düşünmedim değil. Her an kalpten gidebilirdim.
İçimden çıkarak yanıma yattı ve sıra ben deydi. Üstüne çıkarak zıpaldıktan sonra hemen 6 tane aşırı belirgin olan kaslarını öpüp yaladım.
Penisine geldim. İlk başta okşadıktan sorna hemen içime gönderdim. Namjoonu belinden tutarak haraket etmemi sağlıyodum.
𝙍𝙢 : 𝙖𝙝𝙝 𝙮-𝙮𝙣 𝙮-𝙮𝙖𝙫𝙖-𝙡𝙖 𝙤𝙝𝙛! 𝙖-𝙖𝙝𝙢𝙢!
Girip çıkardıktan sona yanına uzandım ve battaniyeyi üstümüze çektim.
𝙔𝙉 : 𝙨𝙚𝙣𝙞 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡𝙞𝙢...
𝙍𝙈 : 𝙗𝙚𝙣𝙙𝙚 𝙨𝙚𝙣𝙞 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡𝙞𝙢...SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sence sadece BTS Smut okumak nasıl olurdu?
FanfictionSence sadece BTS Smut okumak nasıl olurdu? Hadi gel öğrenelim ozaman! Kitap: Sadece Smut (her bölüm) Bütün BTS üyeleri Ship vardır Sex asmr vardır