Dudağımda hissettiğim baskı ile bilincim açılırken gözlerimi kapalı tutmaya devam ettim. Tüm bu yumuşak dokunuşlar hoşuma gidiyordu ve eşimin uyuduğumu sanarak bunu yapması, gülme isteği uyandırıyordu.
Kendime hakim olamayarak dudağımın kenarını hafifçe kıvırdığımda üzerimdeki ağırlığın azaldığını hissettim, bana yaslanan Iseul doğrulmuştu muhtemelen. "Günaydın."
"Hmm, günaydın." diye mırıldandım ve gülerek gözlerimi açtım.
"Uyuduğunu düşünmüştüm."
"Garip. Yani uyuduğumu düşündüğün için beni öpmen."
Gülerek göz devirdi ve göğsüme vurdu hafifçe. Ben de güldüm ve elini geri çekmeden önce bileğini yakalayarak onu altıma aldım. "Hey!" diye şaşkınlıkla kaşlarını çattı.
"Sabah öpücüğümü vermeden... Güne farklı bir şekilde güzel başlayabiliriz."
"Seninle sevişmeyeceğim Jeon." dedi ve yaklaşıp dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra beni üzerinden itti.
Sesli bir şekilde gülerek arkasından bakarken gözüm siyah, mini geceliğinden aşağı kaydı ve bakışlarım kalçası ile bacakları arasında dolaştı. "Şu kıçını kıvırtarak yürüme!" diye seslendiğimde bir kahkaha patlattı ve bana dönerek bir öpücük attı. "Iseul, oraya geliyorum!" deyip ayağa kalktığımda koşarak kendini banyoya attı ve kapıyı kapattı ancak kilitlemesine vakit bırakmadan kolu aşağı indirerek geri açtım.
İçeri girdiğimde kapıyı kapatarak kilitledim ve bu hareketimi umursamadan lavabonun önüne ilerleyen Iseul'un peşine takıldım.
Aynadan kendine bakmaya başlayınca arkasına geçtim ve kollarımı beline dolayarak gözlerimi yansımasıyla buluşturdum. Bana göz kırptıktan sonra hafifçe eğildi ve yüzünü yıkadıktan sonra yeniden doğrularak aynaya baktı.
Dişlerini fırçalarken hala ona sarılı bir şekilde, başımı omzuna gömmüştüm."Hadi, çekil." dediğinde ellerimi beline sürterek geriye çekildim ve duvara yaslandım.
Kollarımı önümde birleştirerek yüzünü kurutmasını izlerken konuşmaya başladı. "Şimdi çıkacağım."
"Nereye?"
"İşim var biraz bankada."
"Kahvaltı etmeyecek misin?"
"Hayır, biraz acelem var. Bensiz edersin." dedi ve bana yaklaşarak yanağıma bir öpücük bıraktı. Uzaklaşarak kilitli kapıyı açtı ve banyodan çıkarken bu kez ben yüzümü yıkamak adına lavabonun karşısına dikildim.
Yıkadığım yüzümü kuruttuktan sonra banyodan çıktığımda Iseul dolabın karşısında dikilmiş, üzerindeki geceliğin eteklerinden tutarak havaya kaldırıyordu. Vücudundan sıyırdığı geceliği yatağa attığında kalçasına bir şaplak geçirdim ve yatağa oturarak onu izlemeye başladım.
Önce sütyenini geçirdi üzerine, ardından kısa, kırmızı bir şort giyinerek makyaj masasına yöneldi. "Üzerini giymeyi unuttun." dedim kaşlarımı çatarak.
Gülerek bana döndüğünde vücudunu süzdüğüm gözlerimi gözlerine çıkardım. "Hayır, böyle gideceğim."
"Sütyenle?" dedim alay edercesine ve gözlerimi devirdim.
"Ah, Jeon, buna bralet deniyor."
"İyi, bari o şortla kıçını kıvırtmadan yürü de katil olmayayım!"
Yalnızca seslice gülerek cevap verdi ve saçlarını taramaya başladığında sinirlerim bozuldu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sence sadece BTS Smut okumak nasıl olurdu?
FanficSence sadece BTS Smut okumak nasıl olurdu? Hadi gel öğrenelim ozaman! Kitap: Sadece Smut (her bölüm) Bütün BTS üyeleri Ship vardır Sex asmr vardır