[SG] Üvey Babam! [Pt.1]

49 0 0
                                    

Y/n=Y/n Suga=Sg Y/n anne=Y/a

Yine o lanet sabahlardan biriydi. Uyandım elimi yüzümü yıkadım ve okula gitmek için hazırlandım.

Alt kata indiğimde annemi ve benden yaklaşık 4 yaş büyük üvey babamı gördüm (Y/n 18 yaşında).

İkiside oturmuş beni bekliyordu. Ben aşağı inince üvey babam beni baştan aşağı süzdü.

Sg: Y/n sence bu üstündeki kıyafet çok kısa değil mi?

Y/n: Bence değ-

Y/a: Aaa hayatım sen neden karışıyorsun ki genç kız işte giysin.

Annemden nefret ediyorum. Sürtüğün tekiydi altında inlemediği adam yoktu. En sonunda da Suga'yla evlendi.

Üvey babam Suga değişikti her zaman bana karışır ve bakardı. Amannnn neyse siktir et.

Y/a: Kızım hadi otursana ne dikiliyorsun öyle.

Y/n: Ha? Ah şey ben aç değilim. Okula gidiyim en iyisi.

Sg: Ben seni bırakırım KIZIM.

Bana kızım diye seslenmesinden nefret ediyordum. O da nefret ettiğimi bildiği için bastırarak söylemişti.

Y/n: Gerek yok ÜVEY babacım. Ben kendim giderim.

Sg: Peki sen bilirsin.

Y/a: Ah bu arada ben bugün eve geç gelicem işlerim biraz uzayacak.

Sg: Tamam sevgilim sorun değil.

Y/n: Bende çıkayım artık bay bay.

Sg: Görüşürüz Kızım.

Evden çıktım ve okulun yolunu tuttum. Okuldan da nefret ediyordum.

(Yazar: Sen ne seviyorsun bacımwater)

Ama en azından annemleri görmüyorum bu daha iyi.

Eve geldiğimde kimse yoktu. Ohh be sonunda yalnızım. Odama çıktım ve kendimi direk yatağa attım.

Elime telefonumu aldım ve sosyal medyada gezindim. Yaklaşık 1-2 saat geçmişti kapının açılma sesiyle eve birinin geldiğini anlamıştım.

(Yazar: Hadi canım Allah Allah nerden anladın)

Merdivenden çıkma sesleri duydum. Kapım açılmıştı baktığımda üvey babam Suga'yı görmüştüm.

Yanıma yaklaştı.

SMUT

Sg: Benim canım kızım ne yapıyormuş bakalım.

Y/n: 1 Sana ne! 2 Bana kızım deme! Yoksa-

Sg: Ne yaparsınız Y/n hanım. Annemde evde yokken oyun oynayalım mı?

Y/n: Ne oyunu bu?

Sg: Bak bu oyun.

Dediği gibi hemen dudağıma yapıştı ve üstüne çıktı. Ona karşı gelemiyordum çok güçlüydü bende kendimi ona bıraktım ve karşılık verdim.

Üstümü çıkarmaya çalıştı. Sütyenimin üstünden göğüslerimi öptü. Sütyenimi çıkardı dolgun göğüslerimi öpmeye devam etti. Elini kilodumun içine soktu ve parmağını kızlığıma soktu. Kızlığım dar olduğu için acımıştı bende sessizce inlemiştim.

Y/n: Ahhhh

Suga kilodumu çıkardı ve beklemediğim bir anda büyük, damarlı penisini içime soktu.

Çok acı veriyordu ilkim değildi ama bayadır yapmadığım içiN daralmış olmalı.

Gel gitleri yavaştı bu da rahatsız ediciydi.

Y/n: Ahhhh Suga devam et ve hızlan!

Sg: Benim kızım azmış mı bakalım seni rahatlatıcam kızım.

Gel gitlerini hızlandırmıştı. Şu an resmen üvey babamla ilişkiye giriyordum ama sorun değildi. Tüm acım gitmişti onun yerine zevk gelmişti. Zevkten dört köşe olmuştum.

Y/n: Ahhhh ahh üvey babacığım daha hızlı!

Sg: Tamam ahh kızım.

Boşalmak üzereydim. Suga'da terlemişti. Kaslarına doğru akan terler belirginleşmiş olan damarları beni daha çok azdırıyordu.

Y/n: Ahhh geliyorum babacık.

Sg: B-bende ahh geliyorum kızım.

Tam da boşalacağımız sırada kapı sesi duydum. Suga'nın üstümden kalkmasını söyledim ama o dinlemedi. En sonunda onu ittim ve hemen üstümü giydim. Suga bana kızgın ve şaşkın bir surat ifadesiyle bakıyordu.

SMUT Son

Y/a: Suga! Y/n! Nerdesiniz?!

(Yazar: Olum kendi karakterime gıcık oldum yaw)

Sg: Burdayız sevgilim Y/n ile beraber oyun oynuyorduk. Değil mi Y/n?

Y/n: E-evet.

Sg: Sen geç gelicektin sevgilim neden erken geldin?

Y/a: Ben birazdan tekrar gidicem gece gelirim.

Sg: Tamam.

Y/a: O zaman ben aşağıdayım.

Dedi ve odadan çıktı. Suga bana baktı ve konuştu.

Sg: Artık gece devam ederiz bebeğim. Ama bu sefer daha sert fena olucak beni rahatlatamadın.

Y/n: T-tamam.

Dudağıma buse kondurup gitti. Ne gündü ama. İçim kıpır kıpırdı galiba ben....

1. Bölüm Sonu

Sence sadece BTS Smut okumak nasıl olurdu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin