3 yıl sonra
Herkes hayatına devam ediyordu. Ama kalplerindeki o boşluğu kimse kapatamamıştı.
Tsukami abisine söz verdiği gibi derslerine daha çok asılmış ve notlarını daha da yükseltmişti. İkisinin de bildiği şarkıyı çalıyordu. (Medya)
Takemichi ise başka bir şehre taşınmıştı. Orada kendi gangini oluşturmuştu. Ama dağıtmayı düşünüyordu çünkü önündeki tüm engelleri bitirmişti. Tek bir görev kalmıştı. O'da Tokyo'daydı.
Hemen arabasına binip Tokyo'ya gitmişti.
İşi neredeyse birkaç saat almıştı. Saate bakarken bu günün tarihime bakmıştı.
Bugün kardeşinin doğum günüydü.
Artık önünde engel yoktu. Bu da artık onlara gerçeği gösterebileceği anlamına geliyordu.
Hemen Takemichi eski evine gitti. Camdan içeri bakmaya başlamıştı.
Tam o sırada oradan Baji geçiyordu. Takemichi'nin yüzünü yansımadan görmüştü. Gözünü eliyle ovuşturdu.
Gerçek miydi bu?
Evet
Cap canlı bir Takemichi karşısındaydı.
Hemen ona doğru koştu ve arkadan sarıldı.
Takemichi neye uğradığına şaşırırken baji'nin sarıldığını görünce o da sarılmıştı.
Baji- Takemichi, gerçekten sen misin?
Take- evet benim. Merak etme her şeyi anlatacağım.
...Baji'nin evinde...
Takemichi her şeyi anlatmıştı
Neden bunları yaptığını
Neden onları bıraktığını
Tek tek açıklamıştı.
Baji- Takemichi... seni öpebilir miyim?
Takemichi anlık soruyla şaşırsa da kabul etmişti.
Baji dudaklarını açlıkla öpüyordu. Sanki bir daha hiç öpemeyecekmiş gibi. Takemichi de ona yetişmeye çalışıyordu. En son Takemichi'nin nefesi kesilince baji'nin göğüsünü yumuşak bir şekilde yumrukladı. Ama Baji onu bırakmadı. Elini Takemichi'nin saçlarına atmıştı. Sonra bıraktı.
Boynuna başını yasladı ve onun kokusunu içine çekti.
Baji- seni gerçekten çok özlemişim...
Take- bende seni.
Baji- sen gidince herkes çok değişti.
- Tsukami tamamiyle kendisinden farklı biri oldu.
- Mikey ve Draken çöküşe uğramış gibiydiler.
Take- gangi dağıtmadı değil mi?
Baji- hayır. Senin için dağıtmadı. En zirvede olup seni gururlandırmak istediği için.
Take- güzel.
Baji- Hanma ve Kisaki senin mezarında her gün ağladı. Ve Bomba da şu, ikisi çıkmaya başladı.
Take- ciddi misin!?
Baji- evet.
Baji kafasını, Takemichi'nin göğüsüne dayamıştı.
Take- bugün Tsukami'nin doğum günü. Ona sürpriz yapalım. Hem diğerlerine de sürpriz olmuş olur
Baji- güzel fikir. Ben onları toplayayım.
.. birkaç saat sonra..
Herkes Tsukami'nin doğum gününü kutlamıştı ve hediye zamanı gelmişti. (Takemichi yok)
Baji- tamam!! Hediye sırası bende!! Ama bu sadece Tsukami'yi değil herkese sürpriz olcak!!
Tsuka- *kıkırdar* nasıl bir sürprizmiş o?
Baji- herkes gözlerini kapatsın önce!
Herkes gözlerini kapatınca Takemichi ortaya çıktı. Baji gözlerini açmalarını söyleyince herkes anlık şok geçirdi. Sonra ise sarılmaya başladılar. İlk önce Tsukami tabii ki.
Takemichi'yi de ilk defa ağlarken görüyorlardı. O kardeşini gördüğü için ağlıyordu. Tsukami gibi.
Sonraki günler ise şahaneydi.
Tsukami kendiyle gurur duyuyordu. Abisine atar yapmak için.
Takemichi artık bira daha fazla gülerek vakit geçiriryordu.
Toman yine çap canlı bir şekildeydi.
Zirveye ulaşmışlardı. Bugün Toman dağılmıştı. Herkes mutluydu.
.....12 yıl sonra...
Bu 12 yılda çok şey oldu...
Baji ve Takemichi evlendi ve 1 erkek çocuk sahiplendiler.
Draken ve Emma evlendiler ve emma hamile
Tsukami zengin bir iş adamıydı.
Diğerleri mangayla aynı
Herkes mutluydu. Çok güzel günleri oldu hepsinin. Üzgün günlerde, Takemichi'nin "ölümü" dışında hiç bir şey onları ayıramamıştı.
Hepsi mutluydu
... kitap sonu...
Biliyorum çok erken ve bktan bir son oldu. Ama bitirmem gerekiyordu.
Ve merak etmeyin ek bölümler atacağım.
Smut olabilir birkaçında. Tabi siz isterseniz
Şimdi diğer kitabı yazacağım.
Seviliyorsunuz canlarım benim <<<<<<33333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takemchi ikizleri -takesaki best friends-
AksiHerkesin ana bacı sövdüğü Kisaki bizim masum takemiççimizin kankası olck yani veletlik arkadaşı. Aynı zamanda bizim take'nin bi ikizi olck adı da Tsukami.