2

521 57 64
                                    

Yoongi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi

Oni rahatsız etmemek için geri odama döndüm. Yatağıma girip, netflixten bir dizi açtım. Zaten onu izlerken uykuya dalmıştım.

3 saat sonra

Şiddetli boyun  ağrısıyla uyanmıştım. Elimi telefona atıp saate baktığımda, gece 4 olduğunu gördüm. Boynumu ovarak yataktan indim. Mutfağa inip bir bardak su doldurup içmeye başladım.

Arkadan gelen tıkırtı sesleriyle, dönüp baktığımda tam karşımda duran Taehyung yüzünden çığlık atıp bardağı elimden düşürdüm.

Zebani gibi dikilirse tabi korkardım. Bardağın kırılmasıyla hemen eğilip yerdeki kırıkları almaya çalıştım. O da yere eğilip yardım etti. Kesin rüya görüyordum.

"Daha dikkatli olmalısın." Ayağa kalkıp elindeki kırık camları çöpe attı. Daha sonra ellerini yıkayıp bana doğru döndü. 

"Öyle dikileceğine çay koy da içelim."

Dediğine kafa sallayıp hemen çay koydum. Daha sonra odamdan ders kitaplarımı alıp masanın üzerine bıraktım.

O an Taehyungun sorduğu soru nefesimi kesmişti.

"Hala bana aşık mısın?" 

Hızlıca kafamı sallayıp iki bardak çay almak için dolabı açtım. Hala bana baktığına emindim. Bardaklardan birini onun önüne bırakıp diğerini kitapların yanına koydum.

Tam yerime geçecekken, kolumdan tutup kucağına oturttu beni.

Hayır gerçek olamazdı değil mi?

===============

Aniden gözlerimi açtığımda aslında rüya gördüğümü anlamıştım. Ama çok gerçekçiydi. Yavaşça ayağa kalkıp banyoya girdim. Rutin işlerimi halledip okul kıyafetlerimi giyip aşağı indim.

Krep kokusu burnuma dolduğunda şaşırmıştım açıkçası.

Mutfağa girdiğimde, Taehyung ve arkadaşını gördüm. Taehyung krep yapıyordu ve arkadaşı da, sanırım ismi Jungkooktu, masada oturmuş telefonuyla oynuyordu.

Onları rahatsız etmemek adına mutfaktan çıkacakken, o mükemmel sesini duymuştum.

"Otur masaya yemeğini ye. Ben bırakacağım seni okuluna"

Heyecandan kalbim götümde atmaya başlamıştı. Taehyung beni okula bırakacaktı.

Kısa bolumler atıyorum farkındayım ama bunu bile zar zor yazıyorum (((

little shy | taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin