***
Wyciągnęłam z torebki kluczyki i otworzyłam dom. Wkroczyłam do środka i to co zobaczyłam przeraziło mnie...
***
Mój salon był zdemolowany. Podeszłam bliżej żeby się przyjrzeć. Między powywracanymi meblami leżała karteczka. Podniosłam ją niepewnie i przeczytałam :
Przede mną się nie ucieka, skarbie
Teraz to byłam mega wystraszona. Jak ten ktoś to zrobił?! W dodatku nie ma nikogo w domu. Jestem sama. A jak przyjdą tu jeszcze dzisiaj i coś mu zrobią? Moją głowę zaprzątało mnóstwo myśli. Postanowiłam wziąść kąpiel żeby się trochę odstresować. Zgarnęłam z pokoju ciuchy na przebranie i weszłam do łazienki. Rozebrałam się i weszłam pod prysznic. Ciepłe strumienie wody oblewały moje ciało, a moje mięśnie się rozluźniły.
W łazience siedziałam ponad godzinę i wcale mi to nie przeszkadzało. Chociaż na chwilę mogłam zapomnieć o problemach. Przebrałam się w moje piżamki w kratkę i wskoczyłam do łóżka. Bałam się zasnąć, bo mogli by wrócić i zabić mnie na śpiąco, ale jeszcze bardziej bałam się że wrócą jak nie będę spać i będę musiała na to wszystko patrzeć. Pełna obaw zadzwoniłam do swojej przyjaciółki. Opowiedziałam jej wszystko w skrócie, a ona przestraszyła się jeszcze bardziej niż ja. Powiedziała, że za chwilę do mnie przyjedzie, bo nie ma zamiaru zostawiać mnie z tym samej.
***
Po 15 minutach rozdzwonił się dzwonek po domu. Zeszłam powoli i zajrzałam przez wizjer. Na szczęście była to moja przyjaciółka. Wpuściłam ją, a po chwili dostałam sms'a :
Od : Nieznajomy
Twoja koleżanka też jest niczego sobie. A po za tym to tchórz z ciebie, skarbie. / H.S.
No nie. Stwierdziłam, że później pokaże to Kate. Odpisałam mu bo nabrałam trochę odwagi :
Do : Nieznajomy
Odpierdol się od mojej rodziny, moich przyjaciół i ode mnie!!!
Dostałam odpowiedź po 2 minutach :
Od : Nieznajomy
Nie udawaj. Kate to twoja jedyna przyjaciółka.
Skąd on do cholery wie jak ona ma na imię?!
Do : Nieznajomy
Palant!!!
Od : Nieznajomy
Nie musicie się dzisiaj bać, nic wam nie zrobimy. Miłej nocy, kochanie...
Na to już nie miałam zamiaru odpisywać...
-------------------------------------------
Czeeeeść! Jak się podoba? ;)
8 votes/komentarzy - następny rozdział ;)
Kocham!!!
CZYTASZ
Sex misja || H.S.
FanfictionMiley ma normalne życie dopóki na jej telefon przychodzi sms od nieznanego numeru z dziwną treścią. Osoba, która do niej napisała nie wydaje się zbyt przyjazna....