Evet kendimize eglence bulmustuk ama ilerleme çok farklı oldu. Öncelikle Zeynep beklemdiği bir yandan (bizim tavşan sen git beyaz atlı prens ol) Aaaa sırf kafa karıştırmaya ..
Zeynepi sordurmalar felan hadi hayırlısı dedik anladık ama beklemeyi tercih ettik.Bennnn bense ileride bana bu satırları yazdıracak Tilkiye tutulmuştum bile.....
"Tek bir bakışındı, beni sana zorlayan yemeğimi boğazımda bırakıp,aklımı başımdan alan.Artık kulaklarım sesini seçer, gözüm yalnız seni görürdü.Nereye baksam sen ,kalbimin ritmini değiştiren. Elimi neye atsam bozardım , bayağı sakarlaşmıştım . Bir şeyler duyardım yerimde duramazdım. Inanmamak; kendi yazdığım hikayeye fazla kapılmamak isterdim.Ama elimde değildi .Her hareketin sanki banaydı , her sözün beni yakardı.Senin olduğun ortamda beni tanıyamazlardı.Çünkü: başka bir yerde o kadar gülmez ,elim ayağıma dolaşmazdı.Herkes kötü yorumlar yaptı bazısı çok canımı yaktı, ama her seferinde daha çok bağlandım .Sana çıkan her yol bende hep merak uyandırdı. Öğrendiklerimle bir değil bin kere yıkıldım ,ama olabilirdi seninde bir geçmişin vardı. Zorlandım,korktum ,daha fazla saklayamazdım . Cesaret zaten vardı, toplamak zor olan yandı... Bir gün geldi dayanamadım ama cevabımı çok iyi aldım. Evet, pişman olmadım ben seni çok iyi anladım. Sonraa sandığım ,duyduğum,gördüğüm, her şeyi tekrardan düşündüm. İşte bu sefer çok net gördüm. BEN HAYATIN BU OYUNUNA ,SADECE GÜLDÜM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V(azgeçmem)
ChickLitSEN için her şeye varım.. Sen farketmeden hayatına girip içinde yaşarım . Peki ben kimim ?Peşini ne zaman bırakacağım . Bırakmak mı? Güldürme beni tabiki hiçbir zaman