Berylin szemszöge
Anglia, Milton Keynes
Január 21.-Lilly! Be tudnád zárni az ajtót? Légysziii! -kérleltem a lakótársam a sportcipőmet húzva. -Kurvára késésben vagyok, és ez egy nagyon fontos nap!
-Itt vagyok! Rohaaanj!! -jött elő a konyha felől, kulccsal a kezében. Vörös haját kontyba tekerte és a lábával óvatosan becsukta az ajtót.
.
Kinyitottam a garázst, (mert voltam olyan hülye, hogy tegnap beparkoltam) aztán megnyomva a gombot kinyitottam a Mercim ajtaját....
Negyedóra keresgélés után végre találtam egy helyet a Red Bull parkolójában, és beparkoltam. 10 perc késés. Upssz...
Benyitottam a cég kapuján egy kártya segítségével, és odamentem a portához.-Helóó! Hornert keresem.-támaszkodtam meg a pulton, ami elválasztott a portás csajtól.
-Második emeleten vár.-felelte felnézve a papirjaiból.
-Oksii.-mosolyogtam rá, és oda szaladtam a lifthez. Mivel sokan használták, eltelt egy kis időbe mire ideért, aztán beszálltam és erőszakosan kezdtem nyomkodni a gombot. A picskuba mindjárt 20 perc késés lesz ebből.
.
Christian egy fotelben ülve telefonozott amikor megláttam.-Heló!-köszöntem halkan.
-Óhh sziaa!-nézett fel a telefonjából, és felállt. Adott két puszit, aztán elmosolyodott.
-Annyira sajnálom! Bocsánat a késésért! Remélem gyorsan végzünk, nem akarom húzni az idődet Christian. La mia mattinata è stata un po' incasinata. ['Kicsit zűrös volt a reggelem.' olaszul]
-Ohh semmi probléma. Mást is várunk még. Non preoccuparti. ['Ne aggódj']-válaszult olaszul. -Drága Daniel is késésben van. -magyarázta.
-Ricciardo?
-Sim. Egyszerre akarom aláiratni ezeket papirokat, ugyanaz mindkettőtöknek, szóval felesleges lenne külön-külön. -magyarázta, majd ránézett a telefonjára. -Danny írt. 2 perc és itt van. Nála az lesz még húsz. Gondolom még fürdik. Real Princesa.-nézett fel rám és viccből átdobta a nem létező haját a vállán. -Szerintem menjünk be, talán el is kezdhetnéd aláírni, mivel nagyon sok van.
-Oksi.
..
A papirok majdnem felét aláírtam amikor kopogtak az ajtón (inkább dörömböltek) és egy göndör, mosolygó arc jelent meg az ajtóban. Daniel Joseph Ricciardo. Horner felállt és kezet fogott vele, miközben a pilóta a bal kezét még mindig a háta mögött tartotta.-Drága barátom! Mit rejtegetsz a hátad mögött? -kérdezte gyanakvóan.-Mond, hogy nem megint meugrottál a Burger Kingbe, mint múltkor.
-Dehogyiiis!-felelte gyanusan. -Most mekit vettem. -rántotta elő a kezét, miközben még nagyobb vigyorra gördült a szája.
-Daniel!-szólt rá Christian, de látszott, hogy nem mérges.
-Scusa Christian, de le volt árazva a kedvenc shakem, muszály volt.
-Öregem, annyi fizetés emelést kapsz amennyit csak akarsz, de több mint félórát késtél.-vágott a hátára, de azért elmosolyodott, és megfordultak. -Ugye ti már találkoztatok? -kérdezte, és felváltva nézett rám és Danre.
YOU ARE READING
Enjoy the butterflies [~Danny Ric ff~] - MAGYARUL
Romance[A történet 2023-ban "játszódik"] Berylinda Ferreira brazil autóversenyző, nő létére volt már a Nascar-ban, W Series-ben, F3-ban, és F2-ben. A Formula3-ban 2020-ban és '21-ben világbajnokságot nyert. '22 decemberében Christian Horner felkérte B...