Danny szemszöge
Anglia, Milton Keynes
Január 22.-Danieeel! Kelj már fel! Hányszor alszol még vissza? -rontott be a szobámba a húgom, amitől kippamtattak a szemeim.
-Michelle. -mondtam nyugodtam, amikor végre ki tudtam nyitni a szemem. -Kuss!
-Nem az én bajom ha elkésel megint. -indult kifelé, én meg visszafeküdtem. -DANIEL RICCIARDO! Felkelsz vagy megint beküldöm Isát!
-Na na na! Az túlzás lenne. -ugrottam ki a takaró alól, és akkor realizáltam, hogy csak egy alsónadrágban aludtam. -Drága húgom. Kimennél?
-Persze. -nevetett fel, kinyitotta az ajtót, és elkomolyodva feltartotta az ujját. -Ha meglátom, hogy nem vagy kész, beküldöm Isát, komolyan.
-Oké, oké.
..
-Jóreggelt! -csaptam a sógorom hátára, és bekaptam egy szelet almát.-Dannyyy az az én almááám! -nézett rám morcosan Isa.
-Kéred vissza? -nyitottam nagyra a számat, amitől még morcibb lett.
-Fújj.
-Igen Daniel! Fúj. -csapott tarkón Michelle. -Inkább mesélj a munkáról, milyen?
-Unalmas. -néztem a plafonra. -Bár.. a másik pótpilóta elég.. -mondtam, és rásandítottam.
-Daniel, milyen paliba zúgtál bele? -kérdezte gyanúsan.
-Fúú Michelle. Csaj. Csajról van szó. -néztem rá unottam.
-Csaj? Pilóta? Az szép. Non hai iniziato a flirtare con lui, vero? ['Ugye nem kezdtél el flörtölni vele?'] -kérdezte olaszul.
-Ééén? Én nem vagyok olyan. -néztem le rá ártatlanul. -Jó, de. De nem működött rajta. Non è tipo da andare a letto con chiunque. ['Nem az a típus, aki bárkivel összefeküdne.'] De majd meglátjuk. Daniel Ricciardo seduce chiunque. ['Daniel Ricciardo bárkit elcsábít.']
-Honnan származik?
-Szerintem brazil. De nem biztos, talán olasz vagy portugál, esetleg francia. Megtudod keresni akár googlén. -mondtam, mire előkapta a telóját.
-Hogy hívják?
-Berylinda Ferreira. Olyan brazilos név. -mondtam, és megvakartam a tarkómat.
-Azta kurva. Szép csaj. Se mi seduci, congratulazioni Daniel. ['Ha őt elcsábítod, gratulálok Daniel'] Ja brazil. Azta, négy világbajnokság összesen. Nem rossz. Harmincegy éves. Ha tényleg belehúzol összehozhatod Ricci. Várjj- Ohhó! A példaképe Hamilton. Lehet még sincs esélyed.
-Mi, mi? Ezt hogy érted? Lewis a példaképe, nem szerelmes belé.
-Hát Hamiltonnal sokkal több a közös benne.. érted, és hát.. a testvérem vagy, de ő a sport királya. Tudod sok csaj bukik rá. Starebbero bene insieme. ['Jól mutatnának együtt'] Plusz, Hamiltonnak nincs csaja- de várjj egyáltalán Berylin szingli?
-Ja. Megkérdeztem tőle.
-Komolyan megkérdezted szingli-e pár órával azután, hogy megismerted?
-Aha. Baj?
-Sei molto stupido.
...
-Jó reggelt Rylin. -köszöntem a csapattársamnak, és adtam egy kézcsókot neki. Tudom, hogy titokban szereti.-È mezzogiorno Ricciardo. ['Dél van, Ricciardo.' olasz]
-Sem problemas, beleza. ['Nem baj, szépség.' portugál]
VOUS LISEZ
Enjoy the butterflies [~Danny Ric ff~] - MAGYARUL
Roman d'amour[A történet 2023-ban "játszódik"] Berylinda Ferreira brazil autóversenyző, nő létére volt már a Nascar-ban, W Series-ben, F3-ban, és F2-ben. A Formula3-ban 2020-ban és '21-ben világbajnokságot nyert. '22 decemberében Christian Horner felkérte B...