Był bardzo ciepły lipcowy poranek. Wstałam, poszłam się umyć, ubrać i pomalować.
Wyruszyłam w stronę domu mojego brata Messiego. Dzisiaj zaprosił mnie do siebie abym zapoznała się z jego znajomymi, czyli zawodnikami klubu FC Barcelony. Zabrałam taksi ponieważ dzisiaj w Hiszpanii było strasznie gorąco. Wskaźnik temperatury w samochodzie wskazywał 32°C. -Dobrze że nie szłam pieszo. Powiedziałam do siebie w myślach. -kwadrans później kierowca taksi wysadził mnie pod domem Messiego. Podziękowałam kierowcy pojazdu i zapłaciłam dokładną sumę pieniędzy.
- Zapukałam do drzwi i moim oczom ukazał się mój jedyny brat Messi. -Długo się nie widzieliśmy. Powiedział stojąc przede mną i rozkładając ręce na przytulasa. -Tak. mruknęłam pod nosem po czym mocno go przytuliłam.
Weszłam do środka budynku a za moimi plecami usłyszałam miękki głos jednego z napastników FC Barcelony -Cześć piękna. powiedział zachrypniętym głosem. Odwróciłam się w jego stronę i ujrzałam wysokiego szatyna. -Jestem Neymar. powiedział wpatrując się mi głęboko w oczy. -Miło mi cię poznać, Jestem Lena. podałam mu dłoń na przywitanie. -Widzę że się już poznaliście. przerwał nam Messi. -Tak. Powiedział Neymar znowu wpatrując się we mnie jak w jakąś sławną osobę. -Neymar, to jest moja siostra Lena. Messi znowu na mnie spojrzał i się uśmiechnął. -Neymar ponownie wyciągnął rękę w moją stronę i powiedział: Miło mi cię poznać Leno. powiedział urokliwie i mrugną do mnie oczkiem. -Na moje poliki wylał się ogromny rumieniec.
-Chodź Lena, musisz się jeszcze zapoznać z innymi graczami. powiedział uśmiechnięty Messi. Na moje szczęście wyrwał mnie z wstydliwej sytuacji. Weszłam do salonu i zauważyłam uśmiechnięte twarze chłopców mówiących mi ''cześć'' na przywitanie. Grzecznie się przedstawiłam i odeszłam do pokoju gościnnego aby trochę odpocząć.
Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. -Proszę. krzyknęłam. Drzwi się otworzyły a do środka wszedł nie kto inny jak Neymar.
Tak o to zakończył się 1 rodzdział. Proszę o gwiazdkę i komentarz :3
CZYTASZ
Życie pełne miłości II Neymar Jr
RomanceHistoria opowiada o dwóch osoba które zakochały się w sobie od pierwszego wejrzenia! Serdecznie zapraszam do przeczytania tej romantycznej opowieści.