Merve uyanır.Kurşun Merveye isabet etmemiştir.Cemre karanlıkta Merveyi görmeden ateş etmiştir ve ıskalamıştır.
Mer:C-CEMRE ELİNDEKİ SİLAH NE!!
Cem:LANET OLSUN YA!
Mer:CEMRE AÇIKLA!
Cem:Şu an değil,yarın sana mesajla attığım konuma gel.
Mer:Yine beni öldürmeye çalışacaksın değil mi?!Arkadaştık kızım biz senle!
Cem:Sen sevgilimi öldürmeye çalışıncaya kadar.
Mer:Sevgilin hak etti.
Cem:Sende hak ettin.
Mer:BEN GECE GELİP ONUN KAFASINA SİLAH DAYAMADIM CEMRE!ŞİMDİ DAHA FAZLA EVİMDE BİR KATİLİN DURMASINI İSTEMİYORUM!GİT HEMEN!
Cem:Ölmedin bile.Aptal seni.Al silahı da polise gidince elinde bir kanıt olur en azından.Tabii gidebilirsen:)
Mer:*Var gücüyle bağırır.*GİT!
Cemre evden yine çıkmak zorunda kalır.Silahı alıp Merveye bir el daha ateş etmek istemiştir ama sevgilisiyle birlikte onu öldürme fikrine varir.
Ertesi gün*
Cem:Cellat seninle bir şey konuşacaktım.
Cel:Tabii aşkım.
Cem:Mervenin seni zehirlediğini biliyordun değil mi?
Cel:Evet maalesef
Cem:Bir planın var mı?
Cel:Evet,var.Neden soruyosun bunları?
Cem:Benimde bir planım var ama farklı türden.
Cel:Ne gibi?
Cem:Merveyi öldüreceğim.
Cel:*Ayağa kalkar*SAÇMALAMA CEMRE BUNU YAPAMAZSIN!
Cem:Cellat ne kadar istemesemde ben bir mafyanın kızıyım istediğim gibi istediğim kişiyi öldürürüm.
Cel:Cemre bak biz Merveyle bir aşk yaşadık beni zehirlemeye çalışsada geçmişimiz var onla yapamazsın bunu.
Cem:Kendinde söylüyorsun seni zehirledi işte!
Cel:Mervenin bir kılına zarar gelmeyecek Cemre!
Cem:Sen karına karşı seni öldürmeye çalışan birini mi savunuyorsun,yazıklar olsun Cellat!
Cel:Cemre,hayır demek istediğim o değil!
Cem:Bak görürsün Merveciğinin bir kılına nasıl zarar gelmiyo.
Cemre ayağa kalkar ve kapıyı sertçe çarpıp çıkar.Merve ise Cemreyle buluşacağı yerdedir.Cemre silahını arabadan alır ve aynı yere gitmeye başlar.
Cellat ise evde öylece oturuyordur.