Yardım

77 1 0
                                    

Cemre eve gelir.

Cel:Cemre!Neden ağlıyorsun? *Cemreye sarılır*

Cem:C-cellat M-merve ö-öldü.

Cellat bir anda geri çekilir.

Cel:CEMRE NE DİYORSUN SEN!

Cem:Çok özür dilerim! *Ağlamaya devam eder.*

Cel:Sen yaptın değil mi Cemre!EVET SEN YAPTIN!

Cem:Kontrol edemedim kendimi,lütfen!

Cel:Cemre senin mafya olman durup dururken birilerini öldürebileceğin anlamına gelmez!Ayrıca sen bir mafya bile değilsin!

Cem:Cellat ben senin için yaptım hepsini!Anlıyor musun?SENİN İÇİN!O kız yüzünden sen ölseydin nolacaktı,ne yapacaktım ha söylesene!

Cel:Her şeyi yapabilirdin ama bunu yapmayacaktın Cemre!Hapse bile atılabilirsin ya ne yapakcasın o zaman!

Cem:Ne yapacaksın mı?Cellat sen iyi misin?SENİN İÇİN YAPTIM DİYORUM!Sen bana bir yardım bile etmeyecek misin!

Cel:Tamam,gel şuraya otur ve sakince konuşalım.Beraber halledebiliriz bu işi ona da tamam ama sen geçmiştede olsa benim için kıymetli birini öldürdün.

Cem:*Gözlerinin altını siler.*Geçmişte olan geçmişte kalmıştır.Şimdi bana yardım edecek misin,etmeyecek misin?

Cel:Edeceğim.

Cem:Güzel.Bir planın varsa söyle.

Cel:Babandan yardım isteyelim.

Cem:O lanet olası adamdan hiçbir şey istemem!

Cel:Hapse atılabilirsin diyorum sana!Öylece orada yaşayacak mısın Cemre?Daha düğünümüz bile olmamışken.

Cem:Tamam o zaman sadece bir kereleğine.

Cel:Ben arayayım.

Cellat Süleymanı arar.

S:Buyur damat.

C:Baba direkt konuya gireceğim.Cemre birini öldürmüş.

S:Babasının kızı.Eee?

Normal biri olsa Süleymanın bu deyişine bakarak psikopat olduğunu düşünürdü ama Cellat buna pek aldırmadı.

C:Ceset şu an hala bir yerlerde duruyor.Silahta orada.Onları alıp Cemrenin tutuklanmamasını sağlayabilir misiniz?

S:Oğlum sen bu soruyu bana mı soruyorsun?Cemreyle ne kadar anlaşamasakta benim kızım.Neyse ben cesedi alıp bazı yollardan yurt dışına çıkarırım.Orada da bir güzel gömeriz silahı da imha ettik mi tamamdır.

C:Tamam ben Cemreye sorup cesedin olduğu bölgenin konumunu atarım.Ancak biraz hızlı olursanız iyi olur.

S:Peki kimmiş bu?Cemre durduk yere birini öldürmez.

C:Merve.Eski sevgilim.

S:Kıskançlık diyosun anladım.

C:Çok uzun hikaye ama tabii ki kiskançlık değil.

S:Bu arada Cellat şu düğünüde yarın bi konuşalım.

C:Olur baba.Buraya gelirsin.

S:Neyse oğlum bir an önce cesedi kaldıralım bir sorun olursa ara.

C:Tamamdır.

Süleyman cesedi kaldırtır,silahı imha eder,olayın olduğu depoda hiçbir iz bırakmaz ayrıca deponun sahipsiz olduğunu duyunca depoyu satın alıp kilit vurdurur.

Cemcel=AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin