Suç

77 1 0
                                    

Cemre Merveyle buluşacakları mekana doğru yürümeye başlar.Merve ise zaten oradadır.Cemre Merveyi görür ve silahı çıkarıp Merveye doğrultur.

Mer:CEMRE NAPIYORSUN!!!

Cem:O gün sevgilim ölseydi sana yapmayacağım şey yoktu Merve.Dua et ölmedi ve ben sadece seni basit bir silahla vurarak öldüreceğim.

Mer:CERME B-BEN ÖZÜR DİLERİM,YEMİN EDERİM BAK CELLAT ESKİDEN BENİM DE SEVGİLİMDİ ONA BÖYLE ZARAR VERMEK İSTEMEZDİM!

Cem:Ama verdin?

Mer:Tamam Cemre açık konuşalım.Sen Cellatla zorla evlendirildin.Hem de Cellat benimle sevgiliyken.

Cem:Biliyorum ben bunları Merve.Şimdi söyleyeceklerin bu kadarsa bir an önce seni öldürü-

Mer:DEĞİL!Cemre değil.Siz Cellatla birbirinizi gerçekten sevmiyorsunuz.SİZ GERÇEK BİR AŞIK BİLE DEĞİLSİNİZ!Oysa bizim Cellatla o kadar güzel bir ilişkimiz vardı ki...Sahillere giderdik,otururduk.

Cem:MERVE SUS!

Mer:Hayır Cemre.Asıl konu şu sen bizi birbirimizden ayırdın ya!Gözüm döndü tamam mı,gözüm döndü!Sen o gün orada o aptal çeneni kapatsaydın bunların hiçbiri yaşanmayacaktı.Biz Cellatla ilişkimize devam edebilirdik,ya bak söyleseydin ben senin arkadaşın değil miydim?Bir şekilde yolunu bulup kurtulurduk.Ama sen sussaydın,sen sussaydın Cellatada zarar gelmemiş olacaktı.HEPSİ SENİN SUÇUN SOK BUNU AKLINA!

Cemre ağlayarak tetiği çeker.

Mer:Eğer şimdi bunların üstüne bir şeref yoksunu gibi davranacaksan vur beni hadi.

Cemre bir el ateş eder ve Merve yere yığılır.

Cemre ağlayarak çıkar,elleri titriyordur,gözleri kararıyordur ama aynı zamanda kendine bunu yapması gerektiğini yedirmiştir.

Cemcel=AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin