Тепер познайомимося ближче з сім'єю Асланбей. Ця сім'я повністю відрізняється від попередньої. По- перше відношенню до сім'ї. У Асланбеїв був також великий маєток. Він був побудований в багатому районі, до центру можна було дістатися через море. Тому з вікон, зрозуміло, відкривався широкий гарний вид. В цьому маєтку жила тільки сім'я Асланбеїв. Прислуга жила у себе вдома. Одна тільки управдомиця жила з ними. Вона берегла спокій і слідкувала за виконанням правил цього будинку. Правила легкі:
1. Не кричати. Не сваритися.
2. Приходити додому до 23:00.
3. Вечеряти всім разом.
4. Слухати старших.
5. Виконувати всі правила.
Ось і все. Маєток був трьох поверховий. Він розділений для кожної сім'ї. На першому поверсі живуть пані Ахмет і пані Дільшах. На поверсі дві кімнати для гостей, ванна, кімната для прислуги (там вони можуть залишати речі, відпочивати), кабінет пана Ахмета, кухня, вітальня. На другому поверсі живе Міран; Фират, брат, та його дружина захотіла жити на третьому, там гарний краєвид і подалі від всіх. Тому МІрану діставсі другий поверх. На ньому розташований кімната і кабінет -бібліотека Мірана. Ще дві кімнати для його гостей. Вітальня, з якої розташована велика тираса... На третьому поверсі, живуть Фират і Зейнеп. У Фирата і Зейнеп є свої кабінети. Так само плюс дві кімнати і величезна тираса. На криші будинку розташований великий басейн, з якого мжна дивитися на нічний яскравий Стамбул. Ще ж є нульовий поверх. Там розташований винний льох, накритий басейн, баня, таємна кімната сім'ї(в якій бережуться гроші). Зайти в ту кімнату можна тільки увівши пароль. І так, приступимо тепер ближче до сім'ї.
Дружину пана Ахмета зваи Дільшах. Вона брутальна і верховна жінка. Має власний бізнес. Хоч інколи вона задирає носа, та все ж таки залишається справедливою. За своїх дітей готова вбити будь-кого (і це не перебільшення). Фират Асланбей врівноважений і розумний хлопець. Ніколи не задирає носа. Повністю схожий на батька. Має дружину -Зейнеп. Спокійна, розсудлива, а головне дуже гарна дівчина. Вони одружені вже три роки, і живуть душа в душу. Вона вивчилася на психолога, і працює ним у власному кабінеті. Міран- розбещена дитина. У нього на першому місці гулянки. Він молодий, тому хоче гуляти. Та він дав батькові слово, що не закине навчання. Він навчається на юриста. Для нього батько -це кумир. Його слова- закон. Він його поаважє, тому старається і віддаватися навчанню. Та в його голові- одні дівчата, клуби, друзі...
Ахмет чесний депутат, що не скажеш з ділом Хазара. Це таємна справа. Бо якщо народ дізнається про таке, він в ту ж хвилину припине бути депутатом. Вони з Хазаром давні знайомі, тому він прикриває його. Але якби він знав всі його злочини... а не тільки ті, які до нього доходять... він би так не вчиняв. Та все рано чи пізно спливе.
Сьогодні Міран прийшов додому пізно, після 23:00. Його затримала Дефне. Він тихо підкрався через кімнату батьків і попрямував до своєї кімнати. Та там чекав на нього сюрприз. На його ліжку сидів тато.
-Де це ти був? -промовив чоловік, глянувши на годинник.
-Ем.. -не знав, що відповісти хлопець.
-Ти ж знаєш правила цього дому... -батько встав і підійшов до сина. Той похилив голову.
-Знаю. Такого більше не повториться.
-Міран, час братися за розум. Я розумію, ти молодий. Грають гормони, ти хочеш гуляти. Але думай про майбутнє.
-Та я ж вчусь.
-Треба не просто оцінки заробляти, а мати щось тут. -він постукав по його голові.
-Добре...
-Час тобі подорослішати... от би віддати тебе заміж!
-Ей! Чого відразу погрожувати? Все, візьмуся... ось буду здавати скоро сесії, побачиш, що в мене є тут все. Але одружання ніколи..
-Чого б це? Ти не збираєшся одружуватися? Тобі вже двадцять три роки.
-І що? Саме розквіт моїх сил! Яке одружання? Тато, пообіцяй мені...
-Нічого не пообіцяю. Але.. МІран.
-Що?
-Якщо вчорашня ніч повториться, я навіть не подумаю.
-Гаразд.
Пані Азмет мав на увазі ні, коли він ледве не збив пенсіонера, і відмазився тим, що син депутата. Міран впав на ліжко і так заснув.
В наступній частині ми дізнаємося, що буде далі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шанс на кохання
RomanceВісімнадцятиріна дівчина вийшла заміж за богатого бізнесмена тільки через маму... з якою її розлучили в дитинстві. Що чекає маленьку дівчину в цьому шлюбі, і як вона втратить саму себе?