Upír

17 1 0
                                    

,,Dobrý deň pán Amdis , povedzte mi prečo mi klamete?! " Amdis nahnevane odpovedal,, Ženská počúvajte Keby som vám povedal pravdu tak by ste ma buť považovala za blázna, alebo by ste mala celoživotné trauma, proste mi dajte pokoj !" Emma ho nepočúvla , otvorila dvere a skryla sa za roh . Podivný muž vyšiel von a išiel za krčmu, tam boli pivničné dvere. Emma premýšľala,, Podľa mňa je to upír, a tam vzadu je určite nijaký upirsky klub .Ten Amdis je určite potomok Vlada Drakulu . A to čo pil bola určite krv . V hlave sa jej rozvírilo toľko myšlienok že ju rozbolela hlava .Upír otvoril dvere a vošiel do nich , Emma mala taký pocit že niečo maličké sa z nich plazí preč. V okamihu ju hlava prestala bolieť, bolesť sa akokeby vytratila.Emma dvere  otvorila a bola tam veľká tmavá chodba na konci ktorej boli dvere . V hlave si zase povedala,, to bude určite klub pre upírov ". Emma otvorila dvere a tam ... Maškarná párty ?! ,, Aha, žiadny upír to nebol ." potom k nej pristúpil prevlečený upír,, Madam nemáte žiaden kostým " Emma mu povedala ,, Pardon že som vás vyrušila " ,, to nevadí dráha poďte " muž ju vyprevádzal, lenže v okamihu si uvedomila že to nie je ten muž Ktorý bol v krčme,, Vy nieste ten muž čo bol v krčme " ,, o čom to madam melete, celý večer som na maškarnej párty" Emma premýšľala kde potom ten pravý Upír zmizol. Zrazu jej niekto zakryje ústa, a pocíti rezavé uhryznutie na krku . A pomaličky odpadne.

Amdis je vnuk kniežaťa Vlada |||.

Uhryznutie Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora