Útek

16 1 0
                                    

Keď Emma počula túto vetu rozbušilo sa jej srdce . Emma sa rozbehla ibaže sa potkla a spadla na tvrdú kamennú zem . V okamihu si uvedomila že není na ulici v meste, ale niekde vo Vysokých Tatrách. Emme sa rozbušilo srdce ešte viac, ide po nej  upír ktorí ju chce sa ženu , a ešte k tomu nachádza sa niekde vo Vysokých Tatrách.    Emma sa  rozbehla najrýchlejšie ako vedela , keď sa otočila tak uvidela netopiera , veľkého škaredého netopiera. Netopier stál na mieste, Emma sa upokojila v duchu si povedala ,, Ále to není ten Amdis , to by rozprával a naháňal by ma." a zrazu  netopier zakričal ,, Zapamätaj si  zabijem ťa , zabijem aj ľudí čo máš rada a skončíš v útrobách pekla  .” Emmu táto veta nesmierne desí, srdce jej ide vyskočiť z hrude. Lenže zrazu si uvedomila že nemá čo robiť, nemá sa kde schovať lebo ani  nevie kde vlastne je , a keby ju chytil tak by jej z tela vysal všetku krv tak sa radšej vzdá . ,, Amdis vzdávam sa , sprav si zo mňa ženu , ale hlavne neubližuj ľuďom ktorých mám rada " ,, Ako ti mám veriť ? Čo keď máš v rukáve zase dáky plán?! "  Emma si vyprázdnila vrecká od bundy , mikiny a od nohavíc. Upír jej konečne uveril. Ešte raz sa jej opýtal,, Ak ma zase oklameš tak ti z tela vysajem všetku krv rozumieš!?" Emma prikývla. Prišli do jaskyne, Emma si ľahla na kameň do stredu ,, Emma ešte pred tým než ťa začarujem ťa musím premeniť na upírku..." ,, Makaj!!! nech už to mám za sebou. " Upír sa už už chystal Emmu uhryznúť lenže v okamihu do jaskyne prišli akísi ľudia. Ozvalo sa ,, Emma si tu?" Upír agresívne šepol,, Varoval som ťa , nepočúvla si ma ! Zapamätaj si zabijem ťa, zabijem aj ľudí čo máš rada a skončíš v útrobách pekla!!! " Amdis sa premenil na hmlu a zmizol z jaskyne.

Amdis je piaty najbohatší človek v Rumunsku

Uhryznutie Where stories live. Discover now