Kamaráti

10 1 0
                                    

Do jaskyne vošli akísi ľudia,Emma sa zapozerala poriadne a boli tam ... Jej priatelia?  Emma mala veľkú radosť že ich vidí a rozbehla sa do náruče jej kamarátovi Viliamovi  (tajnej láske ) a privítala ho ako prvého, potom aj ostatných kamarátov. Viliam bol o hlavu vyšší ako Emma ale to neprekážalo tomu aby ho mala rada. Viliam bol najsilnejší z ich partie, mal svetlo modré oči a a čokoládovo hnedé vlasy. ,, Ako ste ma tu našli ? " Jej kamarátka Alica jej povedala,, Nepamätáš? Nainštalovala som ti do telefónu aplikáciu Zenly a ty si mi povedala že ak budeš v : horách , v múzeu alebo v Košiciach, tak ťa niekto uniesol , hovorila si že tieto miesta nenávidíš ." ,, Ešteže som ti to povedala " 
,,A teraz nám povedz čo tu robíš? "
,,Nebudete mi veriť, ale ide po mne upír."
,,Mala si pravdu Alica" Viliam vložil Alici do rúk 10 € . ,, Čo?"  Alica jej odpovie
,, S Viliamom sme sa stavili že niečo není v poriadku, Coca-colu si nepila od svoje 13tky . Povedz ako vyzeral? "  Viete ten divný chlap vzadu. To bol on " Alica s údivom odpovie,, Hmmmm vascinujúce."
(Alica bola taký šprt ich partie.) Emma zase pokračuje  ,,Toto je voláka upírska zaklinacia jaskyňa. Mal akúsi knihu s upirskimi zaklínadlami . Chcel si zo mňa spraviť ženu!"  Alica povie,,Viem o ktorú knihu ide ! Keď sme s rodičmi boli na dovolenke v Rumunsku tak sme sa išli pozrieť do Transilvánie , poprosila som rodičou aby sme sa do hradu Bran ( Drakulov rodinný hrad)  šli sme sa tam  pozrieť . Bolo tam veľa úžasných miestností ale najzaujímavejšia bola knižnica, našla som tam knihu s názvom Vampire deliciae v preklade (vy už viete:D) Upírske zaklínadlá . Všetko som si odfotila mám to v mobile " ,, Ukáž!!"
Alica Emme ukáže svoj mobil a tam je všetko všetky strany, proste všetko. Bolo tam aj to kúzlo ktoré chcel Amdis použiť na Emmu.  ,, Alica prosím daj mi ten mobil . "  Emma si ho pozrela a bolo tam aj kúzlo ktoré dokáže zničiť upíra. Nie presne kúzlo ale predmety.  ,, Pomôžete mi ? :) "

PRED PIATIMI MINÚTAMI
,,Takže toto sú ľudia ktorých máš rada"   zazvoní telefón ,, Clamamus Saxa v Utorok príďte ku mne, mám plán a vy mi s ním pomôžete. ,,  A hovor skončil.



Zaujímavosť: v Emminej partii není len  Viliam a Alica, sú tam aj iný ľudia  ktorých spomeniem v ďalšej kapitole.

Uhryznutie Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang