Az első, aki meghal a végén

9 1 0
                                    

A Mindketten meghalnak a végén c. könyv (amit még nem olvastam) előzménye.

+ Fontos infó: BL

Tartalom:

Létrejön a Halál Hírek, amivel meg tudják "jósolni" az emberek halálának időpontját. A Kilépőket (vagyis azokat, akik a nap folyamán meghalnak) éjszaka értesítik a halálukról.
-
Valentino azért költözött New Yorkba, mert a szülei nem bírták elfogadni a tényt, hogy a fiuk meleg. A srác szabadság és boldogság reményében költözik a városba, ahol aztán első éjjelén el is megy a Halál Hírek megnyitó ünnepségére, a Times Squarre.
-
Orion világéletében New Yorkban élt, így nem okozott problémát a kijutás a Halál Hírek megnyitójára. Fontos számára a lehetőség, hogy szóljanak neki a halála előtt, hisz szívbetegsége miatt az bármikor lesújthat rá.
-
A két fiú a Times Squaren találkozik, és alig egy órája ismerik egymást, mikor a Halál Hírek felhívja az egyiküket.
Megpróbálják ezt a napot úgy megélni, ahogy egy igazi Végnapot kell.

Véleményem:

IMÁDTAM
Elképesztően tetszett a könyv, gyönyörűen meg van írva. Szívbemarkoló történet, a boldogság, a keserűség, a szomorúság, a szerelem és még sok más érzelem átélésével.
Nagyon megható volt, néha pedig le kellett tennem, hogy igazán megérthessem a történteket.
Azt hiszem bátran kijelenthetjük, hogy egy sírós könyvről van szó.

Általam javasolt korhatár: Az az igazság, hogy nehéz lenne megmondani, annyira egyénfüggő, hogy ki hogy tudja feldolgozni a történetet. Talán 16+

Értékelés: 9-10/10


Könyvértékelés, ajánlásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora