Mindketten meghalnak a végén

7 1 0
                                    

Mint látjátok a cím tartalmaz egy kis spoilert, de szerintem nem is igazán számít.
Ez is egy BL, de szerintem "lightosabb" mint az előzménye.

Tartalom:
Rufust és Mateot ugyanazon a hajnalon értesíti a Halál Hírek. Bár mindkettejük más indítékkal, de regisztrál az Utolsó Barátra.
Egymásra találnak és együtt próbálnak meg "kitörni", ami többé kevésbé (de inkább többé) sikerül is nekik.

Véleményem:
Nagyon tetszett ez a könyv is, bár meg kell hagyni igencsak nyomasztó volt, hiszen a cím miatt végig ott lebegett a kérdés: "de mégis mikor halnak meg mindketten?". Kisebb hullámvölgy volt a szomorú és lehangoló pillanatokkal, amiket vidám és önfeledt fejezetek (vagy inkább csak részek) követtek. Mindkét karakter nagy fejlődésen ment keresztül, abszolút pozitívum volt, ahogy sikerült átlépni és lebontani a falakat, és a határaikat.

Általam javasolt korhatár: Akár az előzőnél, itt is nehezen megmondható, bár a 18-ast erős túlzásnak érzem. Én 14+-ot mondanék, de lehet hogy egyeseknek ez nagyon alacsony, és annyi idősen érzelmileg megterhelő, másoknak pedig már meg se kottyan, és simán feldolgozzák.

Mindenesetre csak ajánlani tudom.

A legfontosabb mondanivalója számomra az előzményének és ennek is az volt, hogy élni kell, nem csak létezni.
És úgy kéne élnünk minden napunkat, mintha az utolsó lenne.

Könyvértékelés, ajánlásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora