Prima zi

37 6 0
                                    

Era o dimineata obisnuita de primavara, inca aveam scoala asa ca trebuia sa ma trezesc oricat de greu imi era , de fapt asta era prima mea zi la noua scoala fiindca fusesem exmatriculata de la fosta ,asta s-a intamplat datorita profesorilor care nu prea le placeau farsele mele. Sincer nu vreau sa mint spunand ca erau inofensive, picatura care a umplut paharul si care a facut-o pe directoare sa ma exmatriculeze a fost din cauza ca i-am distrus masina  ( aia chiar era o masina urata). Dar intr-un final, sincer ,nu stiu cum am facut-o( poate ii era frica de mine ) i-am spus sa ma transfere si asa a si facut. Nu voiam sa plec de la scoala aia mai ales ca acolo erau toti prietenii mei ,dar eram obligata de politie ,detectivul care ma supraveghea( si care era chiar foarte dragut : inalt ,ochi caprui deschis ,si niste muschi care se observau si prin pulover,parul il avea mereu ciufulit,dar in asa fel incat sa zici ca i-a luat o vesnicie sa-l faca) mi-a spus ca daca se mai intampla ceva la scoala noua va fi obligat sa ma trimita inapoi la scoala de corectie ( nu e chiar asa de rau acolo daca sti sa te bati, ceea ce nu a fost o problema pentru mine avand in vedere ca am inceput sa fac sporturi de autoaparare de la 11 ani,si eram chiar foarte buna ) .       

            Pentru a fi sigura ca ma integrez am cam obligat-o si pe prietena mea Rebecca sa se transfere odata cu mine (oricum nu mai avea mult pana sa fie si ea exmatriculata).

          Pentru a trece drept o tocilara care nu cauzeaza probleme,m-am imbracat ca una ...

        M-am dus la oglinda si m-am uitat ,ce ar trebui sa port ca sa par o fata cuminte (era un pic cam greu ,eu si cu un sac pe mine arat bine : sunt inalta,am parul castaniu si lung ,ochii albastri ,si un corp aproape perfect ,asta pentru ca nimeni nu-i perfect nu pentru ca nu arat bine),in cele din urma am ales un tricou alb, nu prea stramt,chiar un pic largutz ,niste blugi normali negri si o esarfa foarte draguta cu flori colorate,parul l-am prins la spate cu o clama mare care il scurta ,iar la ochi mi-am pus niste ochelari patrati (nu cei obisnuiti) acestia erau niste ochelari speciali,cu care ma puteam conecta la internet prin comanda vocala oricand doream,asta era look-ul meu de fata cuminte,poate prea cuminte...

Beautiful LiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum