Pregatita sa plec la noua mea scoala trec sa o iau si pe Rebecca. Am ajuns in fata casei ei iar ea iesise imbracata ca de obicei,arata ca si cum s-ar duce la o petrecere (avea parul desfacut o bluza albastra stramta care ii venea foarte bine cu parul ei blond ,cea mai stramta fusta si niste botine cu tocuri destul de mari,poate chiar prea mari pentru scoala) nu stiu ce am simtit cand am vazut-o pe ea,si apoi m-am uitat la mine,dar nu-mi placea deloc (pentru prima oara chiar nu-mi placea cum arat,dar ma simteam mai bine ca nu arat cum arata ea adica ca o c***a).
Am intrebat-o batjocoritor daca vrea sa treaca pe centura in drum spre scoala....iar ea mi-a raspuns :——-Da, si-asa cred ca intarziem,pana te schimbi s-ar putea sa dureze....
- Eu asa merg la scoala (i-am spus zambind,iar ea a inceput sa rada malefic si sa ma ia peste picior).
- Nu prea ma deranjaza ce spui Rebecca,dar ok te las sa te simti bine cat inca poti ...
-Lexy, tu glumesti? chiar crezi ca imi face placere sa rad de tine,doar ca sunt surprinsa sa te vad asa ( apoi m-a luat in brate si mi-a spus ca eu sunt frumoasa oricum, si daca chiar am vorbit serios mai devreme la telefon ca amandoua sa parem cuminti ,se duce sa se schimbe si ea in ceva mai "lejer").Dupa ce s-a schimbat Rebecca,mama ei s-a oferit sa ne duca la scoala.Cand am ajuns, am observat ca parcarea era plina cu masini de fite, in scoala era o imbulzeala totala,sute de chipuri pe care trebuia sa le retin,asta pentru a imi face o parere.