Adsız Bölüm 1

596 73 7
                                    

Bugün okula gitmek için uyandım. Hiç uyanasım gelmiyor ama mecburuz işte. Benim başım ağrıyordu çünkü gece 3'e kadar uyumadım. Psikolojik sorunlarım var benim. Lise son sınıf olduğumdan bir yandan üniversite sınavları için stres bir yandan çok sevdiğim bir kızı düşünmekten yorulduğum oluyordu bir yandan da ilgisiz olduğumu kimsenin beni sevmediğini düşünüyorum. Benim bir sevdiğim kız var ve biz aynı okuldayız. Ben utangaç biriyim yeri gelince de çok konuşan insanımdır. Sabah hazırlandım okula gitmek için. Yoldayım ve hava serin, kuşlar ötüyor, kendimi çok daha iyi hissediyorum. Fakat bir aksilik oldu. Önümde bir kız korkmuş ve öylece bekliyordu. İleride köpek var galiba köpekten korktuğu için gidemiyordu ve beni çağırdı. "Bana yardım edebilir misin köpeklerden çok korkuyorum da geçemedim buradan" dedi. Ben de olur yardım ederim dedim. Bir de ne olsun kollarıma sıkı sıkı tutunmuş korkudan hem köpeğe bakıyor hem de beni cimciriyordu. Canım acıyordu biraz ama belli etmiyordum ben erkeğim sonuçta bir kızın bana cok nazik bir canın varmış nasıl bir erkeksin dedirtmek istemedim. Neyse köpek biraz üstümüze geliyordu ama ben hic korkmuyordum hatta onu sevmek istedim. Köpeği sevmek için ona doğru yaklaştım kız beni çekiştiriyordu, "gitme o seni ısırır" dedi. Ben gülerek, "sen ondan kaçarsan o seni kovalar ama onu sevmek için başını okşarsan o da seni sever" dedim. "Olsun korkuyorum ben yine de" dedi. Köpeğe yaklaştım ve okşadım başını gayette mutluydu halinden. Kız sen hiç korkmuyor musun dedi, delikanlı adamız biz tek kaybedecek bir yanımız var o da sevdiklerimizin hayatımızdan çıkışı dedim ve kız şaşkın şaşkın baktı bana. Kızla aynı okuldaydık ve nihayetinde okula geldik. Teşekkür etti bana. Sonra sınıfıma girdim sıradan bir gündü. Ben yine uykuluydum ders işleyecek hâl yoktu. Kafamı sıraya koyduğum gibi uyudum. Sonra uyandım 2 ders geçmiş aradan gözümü açar açmaz ben sevdiğim kızı gördüm adı Su'ydu. Bizim sınıfa gelmiş Havva'nın yanına. Uykudan yeni uyandığım için gözümü açamıyordum doğru düzgün. Benim bu hâlimi görmesin diye başımı tekrar sıraya koydum. Benim arkadaşlar beni dürtüyordu seninki geldi diye, benim arkadaş var Berkay birden bağırdı "Önndeer seninki geldi..." ben tabi ne yapıcam ne yapıcam dedim kıza baktım o da bana baktı 4 saniye kadar bakıştık. Kahverengi gözleri, kumral saçlarıyla bana öyle güzel bakıyordu ki, gel boynuma sarıl dercesine sanki. Sonra ben tuvalete elimi yüzümü yıkamaya gittim. Sınıfa geldiğimde Su sınıftan gitmişti. Ben bakmaya doyamamıştım ki O'na. 

Çok seviyorum abiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin