Adsız Bölüm 6

224 47 12
                                    

Yine bir kaç gün sonra ben Su'ya seni annemle tanıştırıcam dedim. Kız benden daha heyecanlı çıktı. "Aşkım ya beni beğenmesse ya beni sevmezse, beni sana yakıştırmazsa ?" diye söylendi. Yine susmadı benimki. Bizim eve geldik sonunda. Annem bizi karşıladı, oturduk biz. Benimki hamarattı çok şükür. Annem mutfağa her gittiğinde yardım etmek istediğini söyledi. Annem de kızı sevmiş görünüyordu. Annem zaten hamarat kız istemişti her zaman. Su gerçekten heyecanlıydı. Annem ve Su kahveyi yapıp önüme koydular. Tadı kendileri gibi güzeldi. İçimden Allah'a şükrettim, iki Meleğin arasına düştüm ben diye. İkisi çok samimi oldular. Yine 1 saat olduktan sonra Su'yun annesi aradı ve evine bıraktım. Evlerimiz aslında uzak değildi o kadar. 10 dakikalık mesade vardı. Yine bu günümüzü de bitirdik. 


2. Ayımız oldu ve biz çok mutluyduk. Her şeyim oldu artık. Onu kaybetmeye hiç ama hiç tahammülüm yoktu. Benim zamanlarımı güzel geçiren en güzel insandı. Mesajlarıyla bile güldürüyordu. Görüntülü konuşurken bile karşılıklı şebeklikler yapar gülerdik. Sevdiceğimin ben en çok gülüşüne aşıktım. O da benim gülüşlerime aşıktı. Bir de kirpiklerime. Çünkü benim kirpiklerim baya uzun. Ben içimden bu kız için her zaman " çok seviyorum abi" diyorum. Yüzüne ise " Seni ben var ya Fenerbahçe'den çok seviyorum. Ki Fenerbahçe sevdam asla sona ermez. Sen de benim için öylesin" derdim.


Aradan 2 ay daha geçti, 4 ayımı doldu. Bizim aramızı yapan Havvanur var. Bazen sorar bize nasıl gidiyor ilişkiniz diye. Ben Havvay'la 2 gün sürekli konuştum. Su ile buluştuk. Telefonumu istedi ve verdim. Whatsapp konuşmalarıma baktı ve Havvanur ile olan konuşmalarımıza bakıyordu. Uzun uzun konuştuğumuzu gördü. Eski sınıf arkadaşlarım da vardı mesajlarda. Onlar da kardeşim gibiler. Konuşmalarımı görünce atar yaptı. Benim hoşuma gidiyor tabi Su'yun bana atar yapması. Baya kıskandı beni ve masadan kalktı gitti. Peşinden gittim ne yapıp edip gönlünü alamadım. ''Benden habersiz kızlarla konuşmuşsun ve bunları istemiyorum'' dedi. Evine kadar peşinden gittim. Beni yalnız bırak dedi. Yalnız bıraktım evine gitti. Ben eve gitmedim. Sürekli düşündüm onu. Akşama kadar evinin önünde bekledim. Annem ve babam beni arıyor, eve gel artık diyorlardı. Saat gece 11'de penceresine küçük bir taş attım, açtı ve " kim o hayvan " diye bağırdı. " o hayvan benim, sana eşeklik ettim, kendimi öküz hissediyorun şu an" dedim. Pencereyi kapattı. Saat 12 oldu. Yine pencereye taş attım ve açtı," ne var ne istiyorsun" dedi. " karnım acıktı" dedim. " gerçekten de öküzmüşsün" dedi. Niye böyle söyledi diye düşündüm. Ben saklanıyordum sürekli. Pencereden bakıyordu ben gitmiş miyim diye. Sonra hemen ona göründüm " sevdicek" diye bağırdım. " evine git artık saat kaç oldu, manyak mısın sen ?" dedi. " evet manyağım. Hatta öküzüm ben öküz. Seni üzdüğüm için eşeğim ben dedim. Seni kızdırdım malım ben, kısaca hayvanım ben. Ama seni kaybetmeye korkacak kadar cesaretliyim. Seni sevebilecek kadar akıllıyım'' dedim. Pencereyi kapattı hızlıca ve aşağıya indi. Ben gelmez bu artık dedim, kızı çok üzmüşsün Önder öküzsün sen dedim kendime. Bir de baktım Su geldi hızlıca yanıma bir tane yavaş bir tokat attı, ''gerizekalı çocuk seni çok seviyorum'' dedi, sımsıkı sarıldı ve ağlamaya başladı. Kıyamadım ya kirpiklerinin ıslanması benim canımı yakıyordu. Sildim göz yaşlarını ve teselli etmeye çalıştım. Yolun ortasında gece gece ben "Su' yu çok seviyorum abii" diye bağırdım. Bana sus dedi, napiyorsun dedi. Seni çok sevdiğimi söylüyorum herkes bunu bilsin dedim. Suratı gülmeye başladı. Hani yağmur yağdıktan sonra gökkuşağı açar ya, işte Su' da ağladıktan sonra gülünce gökkuşağı gibi oldu. Sokaktaki bazı evlerin ışığı yandı. Su artık git dedi, bizi yanlış anlamasınlar dedi. Evine tam girecekken Su'ya seslendim, efendim dedi. Seni çok seviyorum Sevdicek diye bağırdım. Manyak çocuk dedi ben de aptal kız dedim, öküz Sevdicek dedi, ben de gerizekalı dedim gülerek. Çok güzel bir duyguydu ya. O gece nasıl geçti, nasıl oldu dedim içimden. İnsan aşık olunca her şey yapıyormuş işte. Ben onu görünce heyecanlanıyorum. Onun gözlerine bakınca gerçekten sevildiğimi hissedebiliyorum. Ben hiç bıkmadım ondan. İnsqn Sevse de sevilse de bıkmamalı. Bir insan seviliyorsa eğer, değerini kıymetini bilmeli. Öyle ben seviliyorum, nasıl olsa bu kız beni bırakmaz diyip de rahat olmamalı. Sen de sevmelisin onu. Onu sadece sana verdiği kalbiyle değil, kusurlarıyla da seveceksin. Asıl cesaret budur. Erkek adam bir kızı makyajıyla değil gülüşü ile bir kızı sevmeli. Erkek adam sevdiği kızı kaybetmekten korkmalı. Eğer gerçekten sevdiğine inanıyorsan tüm kızlardan vazgeçeceksin. Onu bir organıyla seveceksen illa, kalbiyle seveceksin. Onu sana veren Allah'a şükretmelisin. Bazen bir kızın bile seni sevmesi, ilgilenmesi ya da ailesine anlatması mutlu etmeye yetiyor. Bazen bir kızın ya da erkeğin sizi sevmesi psikolojinizi bile düzeltebiliyor. Aşk, erkeğe yakışır, kız zaten aşktır...


-SON-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çok seviyorum abiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin