Okul çıkışında bir planım yoktu. Su geldi yanıma bir şeyler yapalım mı dedi, olur dedim. Gezmeye başladık ikimiz. Onun yanında kendimi iyi hissettiğim gerçeği var bir de. Ben biraz açılmaya başladım. Ona karşı hislerimi belirttim çok heyecanlıydım tabi ve şaşırdı ama mutlu olmuştu. 4 saat vakit geçirdik Su ile. Çok güzel bir gündü benim için. 1 hafta öylece geçti. Artık biz çok samimiydik birbirimize çok yakındık.
Ben artık ona teklif etmeye karar verdim. Ertesi gün için buluşma ayarladım. Güzelce giyindim, altımda siyah pantolon, üstümde siyah tişört, kırmızı ayakkabı. Kendimi çok yakışıklı hissettim, tabi heyecan da vardı. Önceden çıktığım 3 kişi gibi değildi bu kız. Çok farklı hissettiriyordu. Su'yun yanına geldim ve biraz sohbet ettik. Bir parka oturduk. Parkta küçücük çocuklar oyun oynuyor, gülüşüp duruyorlardı. Biz de onları gülerek izliyorduk. Sonra ben acaba teklifi direk mi söylesem, diye içimden düşündüm. Ee biraz odunuz biz öyle çok romantik erkek değiliz. Ben, Su çocukları izlerken teklif etcektim. Tam "Sssuuu" demeden parktaki çocuğun biri kayarken, poposunun üstüne düştü ve ağlamaya başladı. Su hemen koştu ve ona yardım etmeye başladı. Ben de yardım ettim ona. Düşen çocuk 2-2,5 yaşlarında bir kızdı. İçimden, "Allah'ım bu nasıl bir tatlılıktır, maşallah" dedim. Kızın yanakları tombiş tombiş, süt gibi teni, kumral saçlı, çok güzel bir şeydi. Ağlamasına dayanamadım, hemen sildim gözyaşlarını ve öptüm. Annesi geldi ve teşekkür ederek aldı çocuğunu. Su da benimle gurur duydu. Sonra bana ne olduysa bir anda Su'yun elinden tutuverdim. Ne demek bu şimdi diyince, ben de, "artık benim Prensesim ol" dedim. Kız o kadar şaşırdı, o kadar heyecanlandı ki, boynuma sarıldı. Sonra o da " kusura bakma biraz heyecanlandım" diyince, ben de biraz gülerek, " sarılışın yarım kaldı, tamamlasan çok iyi olur " diyince direk sarıldı. Ben de sarıldım ona tabi. Sonra kararın nedir diye sorunca" tabii ki evet gerizekalı" diyince, dünyanın en mutlu insanlarından biri oldum o an. Artık biz sevgiliydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok seviyorum abi
RomanceBu gerçek bir hikaye değildir. Sadece hayal ürünüdür. Okuyun kardeşlerim :dd