Günlerdir adam akıllı uyuyamıyordum .....Hayatı sikine takmayan birini böyle bir şeyle sınattırmak....Ölmek istiyorum...
Günlerdir yemek yemiyordum...Belki ölürdü....
Eren sinirle odaya girdi...
"Gökhan!! Daha ne kadar eziyet edeceksinn kendine....seni böyle gördükçe ağlıyasım geliyor...lütfen yapma..."
Hala karnımda...Berk'in bir parçasını taşıdığıma inanmak istemiyordum..
Parçası...Başta düşündüğümde kulağa fena gelmiyordu...ama şimdi...
Eren yanıma oturup kızaran gözlerimin altını silip..
"Sadece....onu bekle...ikinize de bir şey olmayacak...tamam mı"
"İkimize mi....siktiğimin....aptal....gerizekalı benim yüzümden...benim arsızlığım yüzünden...acı çekiyorum..."
Eren kolumdan tutup
"Hadi biraz yürüyüş yapalım..burda dura dura....bunalıcaksın..."
Tam tamına 2 haftadir depresyondaydım... ışık görmemiştim doğru düzgün...
Bahçede tertemiz hava almak...çok çok iyi geliyordu...
.
.
Birden karnımda birşeyler hissetmeye başladım...
Elimi karnıma koyup Eren'e baktım.."Bu..şey ne yapmaya çalışıyor...''
Eren sakin bir şekilde bana baktı...koluma girdi
"Endişelendiğin zamanlar... üzgün olduğun zamanlar...bebekler annelerini hissederler...bu iyi hissetmedikleri anlamına geliyor.."
Eren'in kolundan çıkıp hızla banka doğru yürüdüm.
"Zerre umrumda değil..hem sen bu kadar bilgiyi nerden biliyorsun lan ?"
Eren hafiften sırıttı...elini boynuna götürüp...
"Aaa...hep bir ç-çocuğum olsun isterdim de... sürekli araştırıyordum...o-ondan
Yani..."Saçmalık...kim böyle bir sey isterki...
.
.
.Biraz daha oyalandiktan sonra....
.
.Altay Bey....lanet oç...bana doğru yürüyüp kolumdan tuttuğu gibi ofis odasına doğru peşinden sürükledi...
Eren Altay Beyden cok korkuyordu.... karşısında ses bile çıkarmıyordu...elleri hep titrerdi...ve giderken de arkasını dönüp ağladığından eminim...
.
.
Cekiştirmeye devam ederken...
"Bırakın amk....yaa aptalca hareketlerden ne zaman vazgeçeceksiniz..???!!!sikicem!"
Odaya girer girmez beni yere itti..
Düşer düşmez...refleks olarak elimi karnıma koydum....ne alaka hiçbir fikrim yok...
"Hahaha.... yani çoktan kabul ettin öyle mi?"
Yanıma yaklaşıp saçımdan tuttuğu gibi kafamı eğdi... yüzümü yalayıp...
"Biliyor musun...kimse bu piçliği affetmez...ama ben gözümde daha az alçak biri olman için ... yardım edeceğim.."
Ne diyordu bu andaval...boş boş sikim sikim konuşuyordu yine..
Her zamanki gibi...
Yanıma eğilip boynuma doğru yaklaştı...
"O adama...hamile olduğunu..hattaa ondan çocuğun olduğunu söylesen..seni ciddiye alır mı sanıyorsun....onlar gibi büyük Ceolar... gerçekten basit omegaların bu laflarına inanırlar mı ....
İstediğin gibi gerçekleri anlat...
Duymak istemeyen ...zaten dinlemez Bay Gökhan....
Ben harika bir insan olduğum için....size onun gerçek yüzünü göstermek istiyorum...zaten... doğrular bunlar..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA İHTİYACIM YOK || BL||OMEGAVERSE
عاطفية||TAMAMLANDI|| Milyonlarca yüzyıl sonra mı bu aptalca şeye uyum sağlamamı bekliyorsunuz??!! . . 💬Omegaverse'nin aniden dünyada belirdiği bir an... 💬İki aptal arkadaşın hayatının bir çırpıda değişmesini kendileri nasıl yorumlayacaktı.. 💬Yoksa bekl...