12

44 0 0
                                    

"Hey Jaylinn, kan ik je eve?" Ik stop abrupt met praten, als ik merk dat de gehele kamer leeg is. Zuchtend haal ik mijn telefoon uit mijn zak en druk op haar naam. Al snel hoor ik de melodie van haar telefoon afgaan niet ver uit mijn buurt. Met opgetrokken wenkbrauwen loop ik op het geluid af. Haar telefoon ligt bij het raam, het ziet er niet naar uit dat ze hem daar heeft neergelegt. Terwijl ik ophang, raap ik het vierkante apparaat op verbaasd kijk ik naar het gebarsten scherm. Iets aan deze situatie bevalt me niet, dus besluit ik de jongens te vragen.

Jaylinn POV:
Zachtjes open ik mijn ogen, maar ik zie alleen maar vlekken en wazen. Een pijnlijke steek in mijn hoofd volgt. Uit reflect wil ik mijn hand erop leggen maar ik voel dat iets me tegenhoud. Verbaasd en verdoofd probeer ik optestaan maar zowel mijn benen als armen kunnen niet meewerken. Als ik mijn hoofd naar m'n pols keer zie ik de bruine riemen die er strak omheen gebonden zijn. "Watte..." mompel ik maar dan komt alles terug. Het moment dat ik de auto werd ingesleurd. Uit alle paniek probeer me los te wringen maar niets lijkt te werken, ik zit vast.... Echt vast.

-----------------------------------------------------
"Gelukt?"
"Met wat geweld kreeg ik haar mee."
Hoor ik vaag bekende stemmen vanuit de gang zeggen. Niet kort daarna gaat de deur open en komt er een gedaante binnen. Met samengekneepte ogen probeer ik te ontdekken wie het is. "Lindsay?" Verbaast maar opgelucht kijk ik naar mijn vriendin in de hoek van de kamer. Spontaan rollen de tranen over mijn wangen, terwijl ze dichterbij komt. "Ik ben zo blij dat je er bent, ik werd de auto ingesleurd. I-i-ik weet niet wa...." Een klap in mijn gezicht liet me zwijgen. " Kop dicht, ik weet wat er gebeurt is." de donkere ogen van haar laat een rilling over mijn rug lopen. Wat is er aan de hand?

------------------------------------------------------

Lieve lieve lezers, Het spijt me zo erg dat ik lang niet heb geschreven. Mijn inspiratie was net als mijn tijd totaal verdwenen. Toen ik net zag dat ok 1,1K lezers had voor dit boek kon ik niet anders dan verder. Het spijt me oprecht en sorry voor dit korte slechte stukje...... Ik heb het tevens op mijn telefoon geschreven dus er zullen vast en zeker fouten in zitten.... Nog maals sorry maar ik wil jullie ook bedanken!! Bedanken dat ik zoveel lezers heb voor dit boek ik had het nooit verwacht. Ik ben nu sowiezo vast beraden dit uit te schrijven !! Ik beloof je dat de volgende hoofdstukken beter geschreven en langer zullen zijn !!!

dankjulliewel!!

xx

My stalker murdered my best friend || Harry Styles (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu