Grup 84ün en çok kara gözlüm şarkısını severim, çünkü biz koyu renkli gözlü insanlar dışlanıyoruz. Kız kriteri uzun bir süredir sarışın mavi/yeşil gözlü deniyor. Bizi adam yerine koymuyo piçler. Siyah veya koyu kahveyi de renk yerine koymuyorlar. Bu bize değil onlara yapılmış birer hakaret.
Ama allama şükür bu gruptan biri en delikanlısından kara gözlü kara kaşlı birine sevdalanmış. Bizde bizim tipimizi de seviyorlar diye mutlu olabiliyoruz.
Maalesef ki fırsatım olmasına rağmen bu grubun konserine gidememiştim, aslında gidecektim de aldatılmak gibi ufak bir sorunla karşılaşmıştım.
BENİM KADERİM DEFOLU MU? KİM BEĞENMEDİ DE BANA BU HAYATI PASLADINIZ? İki arkadaş sözlemiş gibi sırayla beni aldatıp duruyorlar, sonra terkedince geliyo diğeri yazıyo. Delirmemek içten değil ama ben akıl ve ruh sağlığımı dengede tutmak için her şeyi sürekli Nur'a anlatıyorum.
Ben liseye geçmiş olmama rağmen alışkanlıklar kolay değişmiyordu. Bu yüzden bir zaman sonra Uzaylıya geri dönmeyi kabul etmiştim.
Ben uzaylı ile çıktıktan sonra Emily diye anlattığım arkadaşımla biraz limonu olmuştuk. Aslında üzülmüş ama farkedememişti, bende edememiştim. Seneler sonra bir arkadaşım eski sevgilimle çıkınca kızın kapısına dayanıp özür dilemiş hatta ağlamıştım. Pişmanlık bu olsa gerek.
Annemle babam ayrılacağı için yazın ' BUNLAR SON GÜNLERİM ' diye bokunu çıkarmıştım. İzin verseler eve bile girmeyecektim. Ama tabi ki son günlerim olmamıştı. Tüm arkadaşlarım ve sevgilim orada olduğu için her cuma okul çıkışı babama gidiyor pazartesi sabahına kadar kalıp sabah servise lojmandan biniyordum.
Yine babama gittiğim bir hafta sonu Uzaylı ile plan yapmıştık. Pazar 84 konseri varmış, onların dershane de bileti 15'ten satıyormuş. Gideriz dedik.
Cuma güzel zaman geçirdik. Beni yemeğe götürdü, LOJMANIN TESİSİNE. Cumartesiyse sinemaya falan gittik. Bir filme girdik, gerçeğe çağrı. Çok güzel bir film tavsiye ederim. Bilim Kurgu manyağıyımdır. Aslında Zamana Karşı filminden sonra izlediğim hiçbir bilim kurgu onun kadar doyurucu gelmemiş olsa da başarılı bir filmdi.
Pazar günü sabah konser için hazırlanırken Uzaylıdan bir mesaj geldi. Filme girmeden önce ona ' pazar akşam çıkamıcam ama, pazartesi sınavım var ona çalışmam gerek babam izin vermez ' demiştim. Oda kendince planımızı değiştirmiş. Aldığımız biletleri satmış, boşver konsere gitmeyelim akşam çıkar iki bira alıp beraber zaman geçiririz demişti. Biletleri çoktan satmış olduğu için itiraz etme hakkım bile olmamıştı. Hıyar ya, sabahın köründe alıcı bulmuş hemen.
Konser saati Nur'la Ayşa beni arayıp çağırmış olmasına rağmen Uzaylıdan gizli konsere gitmek istememiştim. Sonuçta çocuğun dershanesi, elbet biri görüp yetiştiricekti. Bende siz gidin diyip akşama ödevim kalmasın diye ders çalışmaya başlamıştım. O sırada telefonum çaldı.
Dırttt dırt.
- Alo, efendim Ayşa?
+ Kanka sana bir şey dememiz gerek ama ben söyleyemicem dur Nur'a veriyorum.
- Tamam noldu önemli birşey yok ya kanka?
+ Kanka Uzaylı nerde biliyo musun?
- Evde kanka, ders çalışıyo, çalışmazsak akşam çıkamıcaz.
+ Off sana evdeyim mi dedi?
- Nerde ki?
+ Konserde.
- Dur hemen arıyorum onu, kapat.
+ Bir şey daha var kanka, ön sıramızda bir kızla yiyişiyor şuan.
+ Kankaaa
+ Alo orda mısın? Kanka bir cevap ver.
Hiçbir şey diyemeden kapatmıştım. Ne diyebilirdim ki? O gerizekalı ' YOK KANKA O YAPMAZ ' deme kredimi çoktan yiyip bitirmişti.
Hiçbir şey söylemedim akşamı bekledim. Akşam aradı çık apartmanın ordayım dedi, yanına gittim. Sarıldı kocaman, beni çok özlediğini söyledi. Güldüm.
ŞAK.. Aynen öyle. Gerilip bir tokat attım. Beş parmağımın izi çıktı. Keşke daha çok parmağım olsaydı da izini çıkarabilseydim.
Bağırışmaya başladık.
- SANA SABAH BİR BAŞKASINI ÖPTÜĞÜN DUDAKLARINLA BENİ ÖPEBİLECEĞİNE İNANDIRAN NE? SEN NASIL BİR İNSANSIN YA. SEN İNSAN MISIN OROSPU ÇOCUĞU(ANNESİNİ SEVMİYORUM ZATEN)
+ YA KIRICI OLUYOSUN BAK, NE SAÇMALIYOSUN
- NERDEYDİN LAN SEN BUGÜN?
+ EVDEYDİM NE GEVELİYOSUN GERİZEKALI SEN SÖYLE NE DİCEKSEN.
- Sana ne diyebilirim ki ben? Sana sadece tavsiye verebilirim. Bir daha birini aldatırken halka açık bir yerde ve en yakın arkadaşlarının önünde yapmamaya dikkat et.
Beş dakika sustu. Sonra tabi ki inkar etmeye başladı. Fotografını çektiler dediğimdeyse bir iki mırın kırın etti ama kabul etti sonradan. Fotograf falan yoktu, ama bu blöfü yiyeceğini adım gibi biliyordum.
Ve yine ayrılmıştık. Gönül isterdi ki bir ikiz kardeşi olsun ve ' HAA SEN KONSERİ Mİ DİYOSUN, BENİM İKİZ ORDAYDI KARIŞTIRMIŞLAR YA ' diyebilsin. Ama türünün son örneği bir dallama o.
VAY ARKADAS GENE BOYNUZ YEDİK. Adama sormazlar mı kaşındırmıyo mu diye?
Boynuzlarımla içli dışlı olduk artık. Adları bile var. EDİ VE BÜDÜ. Başka neyin isimleri var biliyor musunuz? Sağ ve sol yumruklarımın. AYAĞINI ve DENK AL. Bir sonra ki sevgilime söylüyorum, her türlü yalanı ve aldatılmayı ezbere biliyorum, hayatıma gireceksen, AYAĞINI DENK AL.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şşşt, aramızda kalsın
No FicciónHep hayranı olmuşumdur o güzel hayatların, neyse benimde hayallerim güzel Başlarda tek amacım intikam sanmıştım. Bana yapılan her şeyin acısını önce başkalarından çıkardım, doymadım. Sonra ise yazmaya başladım. Ve yazdıkça yazdım. Gecen sene belirli...