BAŞLANGIÇ

2.5K 122 402
                                    

Herkese selamm
Hoş geldinizz♥️

Öncelikle tasarım istekleri şu anlık açık. (Çok yoğunluk olduğunda kapatacağım. Belli bir süre sonra yeniden açacağım. Kitabın açıklama kısmını takip etmeniz yeterli olacaktır.)

🔴Alttaki kurallar dahilinde yaptığım tasarımlar;

Kitap kapağı
Bölüm kartı
Karakter kartı

🔴Belirlediğim kuralları gerçekleştirdiğinizde tasarımınıza başlayacağım. İstediğiniz tasarıma (mesela bölüm kartı) göre sizden döküman alacağım.

🔴Aşağıda yer alan kuralları okuduktan sonra, 'Bütün kuralları Kabul ediyorum.' gibi bir yorum bırakın, ya da direk özelden yazın.

🔴Kuralları kabul ettikten sonra, künyenizi eksiksiz bir şekilde göndermelisiniz. Eksik künyeleri artık kabul etmeyeceğim. Sorup soruşturmaktan bıktım. Kendi kapağınıza özen gösterin.

🔴Siz künyenizi attıktan sonra ben künyenizi değerlendireceğim. Eğer yapmaya karar verirsem size bildireceğim.

🔴Şunu da söyleyeyim;
Herkese kapak yapmak zorunda değilim. Son zamanlarda beni oldukça yordu bazılarınız. Bu yüzden artık daha seçiçi davranacağım. Genelde insan ayırmam ama bana soğuk yapmayın. Nefret ederim. Ben tatlış bir insanım, samimiyetsizlik benlik değil. Herhangi bir samimiyetsizlik sezersem kapağı yapmayı reddebilirim. Ayrıca sizden kaynaklı olmayarak işim gücüm de olabilir ama söz verdiğim her şeyi yerine getiren bir insanım. Yani size kapak yapma sözünü verirsem sonradan vazgeçmem. Belki araya zaman girer ama elinde sonunda istediğinizi size veririm.

🔴Kısacası, benim için uğraşırsanız, ben de sizin için o denli uğraşırım.

🔴🔴🔴

Gelelim Kurallara;

1) Herhangi bir ücret talep edecek değilim. Zaten kitaplar almış başını gitmiş, bir de benden tekme yemeyeceksiniz yani. Slxklslx

2)Size özelden bir kitabımı göndereceğim. Kitabın bütün bölümlerine en az 5 yorum yapacaksınız ve bölümleri atlamadan baştan sona hızlı bir şekilde giderek bitireceksiniz. (Yani yan kısımdaki bölümlerin olduğu yerden değiştirmeyeceksiniz sayfayı.)

🔴NOT; Şu anlık okuma kuralını kaldırıyorum çünkü çoğunuzun dersi var. Şunu da unutmayınız ki benim de var, üniversite öğrencisi olarak oldukça yoğunum ama yine sizi düşünerek kuralları haffiletiyorum. Yazın bu kuralı yeniden değiştireceğim.

3) Belirttiğim kitabı yorumlarken, boş yorum yapmayacaksınız. Görmek istediğim yorumlar belli paragraflara yapılmış yorumlar olacak. Bölümdeki herhangi bir satırı okuyup onun hakkında düşüncelerinizi belirten bir yorum bırakmanızı istiyorum. Okumak kadar vaktinizi almaz eminim.

4) Belirttiğim kitabın tüm bölümlerini voteleyeceksiniz. (Oylayacaksınız.)

5) Son olarak beni takip edeceksiniz. (İş bittikten sonra takipten çıkmayın aksi takdirde yaptığım kapağı sizden alırım.)

🔴🔴🔴

Şimdi gelelim, kapağı yaparken sizden isteyeceğim şeylere;

BİR TUTAM TASARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin