BİRAZ DA GERÇEKLER

306 30 40
                                    

Selam herkese

Umarım iyisinizdir.

Açıkcası ben iyi değilim. Birazdan söyleyeceklerim herkese hitaben değildir. Üzerine alınmak isteyen alınabilir.

Gelelim neden iyi olmadığıma?

Çünküüüü kendini çok zeki sanan arkadaşlar var aramızda. :)

Yani bilemiyorum, kendinize nasıl yediriyorsunuz, nasıl bu kadar kolay yalan söyleyebiliyorsunuz?

Böyle bir bölüm niye paylaşıyorum sizlerin yüzünden ben?

Niye moralimi bozuyorum?
Niye zamanımı harcıyorum?

Sizden tek istediğim şey kitabımı okumanız. Zamanıma karşılık zaman. Ya bunu kabul etmiyorsanız başka tasarım kitaplarına gidin, becerebiliyorsanız kendiniz yapın. İnsanları kandırmak niye?

Birçok kişinin şimdiye dek kitabımı okumadığını bildiğim halde, okudum, demesini kabullenerek kapaklarını yaptım. Kendi dersime bile çalışmayıp size özen gösterdim. Ama artık yeter. Karşınızda safın biri yok.

Şimdi buraya ifşa bırakırdım ama çocukluğunuza, küçüklüğünüze veriyorum.

Ve uyarıyorum.

Ya adam gibi şartlarımı yerine getirin ya da kendinize başka bir tasarımcı bulun. Artık kimseye bende verilecek imtiyaz kalmadı. Kalanını da bugün bitirdi biri sağ olsun.

Şu ana kadar kapak yaptığım herkese saygı çerçevesiyle yaklaştım, yaklaşmadığım varsa da yazsın buraya.
Ben kartlarımı açık oynuyorum, dolambaçlı yollarla işim yok.

Ama bazılarınızın var.
O bazılarınız sağ olsun tüm hevesim gidiyor.

Bakın sizden en ufak bir ücret talep etmedim, sizden canınızı istemedim, bana yazan birçok kişiyle de arkadaş olduk, samimileştik... kimseye kötü davranmadım. Aksine hep sizi anlamaya çalıştım. Saatler verdiğim tasarımların karşısından sizden istediğim tek şey adam gibi kitabımı okumanızdı.

Ya bunca yaşınıza rağmen nasıl kitap okunması gerektiğini hala bilmiyorsunuz ya da aklınızca beni ayakta uyutuyorsunuz.

Yer miyim?

Yemem.

Kitaba birkaç yenilik getireceğim. Yeni kurallar ekleyeceğim. Bakalım o zaman da bu kadar rahat yalan söyleyebilecek misiniz?

Ya bir de ramazandayız be kardeşim, bari bunun hatrına biraz dürüst olun. Yazdıkça sinirleniyorum, gerçekten.

Şu an, ne oluyor, diyenleri duyar gibiyim ama beni anlayan anladı.

BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR.

Bu ayeti biraz olsun yaşamanızı, dürüst olmanızı ve hayatınızın geri kalanında böyle devam ederseniz bir yere varamayacağınızı söylemek isterim. Şimdiden kendinize çeki düzen verin diye.

Bu da size yaptığım son iyilik olsun.

Herkese iyi geceler.

BİR TUTAM TASARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin