Teakook
....
កាលដើមឡើយTeahungជានិស្សិតឆ្នាំទី4ស្អាតមែនទែនស្រីៗអីនឹងសុំចាញ់មិនថាប្រុសស្រីទេលង់គ្រប់គ្នា....ផ្នែកអក្សរសាស្រ្ដខ្មែរ....គេរៀនបណ្ដើរធ្វើការរៀនបណ្ដើរ.......
រឺងរឹង.....សម្លេងទូរស័ព្ទTeahungបានបន្លឺឡើងនៅចន្លោះម៉ោង9ទៅ10ដែលជាម៉ោងដែលគេចេញពីធ្វើការដើរសម្ដៅរទៅផ្ទះល្មម..
..
«អាលូ បងមានការអី»Teahungលើកទូរស័ព្ទមកមើលឃើញថាជាលេខរបស់បងប្រុសរបស់គេ.......
≤អរ...និយាយថាបងបានចូលផ្ទះឯងមិញនេះ..ហើយបងបានដាក់ឆ្មាខ្មៅវាឈ្មោះ jungkookវាឆ្លាតណាស់មកផ្ងើនៅផ្ទះឯងមួយថ្ងៃសិនបងមានការរវល់≥Teajinនិយាយ.....
«ហាស....បងនេះខ្ញុំខ្លាចឆ្មាខ្មៅបងក៏ដឹងហឺយ»Teahungវាមនុស្សដែលមហាសែនស្អប់ឆ្មាខ្មៅហើយបងធ្វើសីុចឹង.....
«អឺ...អឺតែបងវល់តែមួយថ្ងៃទេ..បានហើយបាយបាយប្អូនសម្លាញ់..≥Teajinនិយាយក៏បិទបាត់....
«បង..បង...»Teahungទំម្លាក់ទូរស័ព្ទហើយដើរទៅផ្ទះ.....
...ផ្ទះ
ក្រាក..........
Oh my fking god what going on
នេះគេបើកទ្វាមកអ្វីដែលគេបានឃើញគឺអីវ៉ាន់នៅក្នុងផ្ទះខ្ទិចខ្ទីនៅក្រោមដៃឆ្មាខ្មៅមួយ...
Meow meow~
«នេះអាឆ្មាឆ្កួតយើងសម្លាប់ឯងមិនខានទេ»Teahungរត់ទៅរើសរបស់របរ.....
កន្លងទៅប្រហែលមួយម៉ោងគេរៀបចំរួចហើយក៏ចូលទៅបន្ទប់ទឹកងូតទឹក......តែថា
«ចេញ...ពីនឹងទៅយើងសុំ......»Teahungឈរទ្រឹងនេះឆ្មានេះលេងមកនៅមុខបន្ទប់ទឹកតែម្ដង......
Meow meow~
អាយ.....អាយ ...នៅសុខសុខឆ្មារនេះក៏ហក់មករកគេតែសំណាងអីគឺគេចរត់ចូលបន្ទប់ទឹកទាន់.....
ចំណាយពេល20នាទីគេរៀបចំហើយក៏ចេញមកទាំងអាក្រាតកាយដូចសព្វដងព្រោះថានៅតាឯង...តែពេលគេចេញមក....ឆ្មាខ្មៅនោះបានឈរមើលគេដោយចម្លែក....
«មើលស្អីចង់រំលោភយើងហ៎រ»Teahungហើយសើចក៏ទៅបន្ទប់ដេកបាត់.....
ទម្រាំតារៀបចំហើយនេះម៉ោងជិត12បាត់/រាងតូចរអ៊ូតិចៗតែងាកទៅមើលពូក .
«អាយយយយយ នេះមកនៅលើពូកតាំងកាល»Teahungស្រែកមួយទំហឹងនៅសុខសុខក៏ឆ្មាដែលនៅក្រៅនោះមកនៅលើពូកមើលមកគេដោយក្រសែភ្នែកចំលែក.........
«បើចង់ដេកជាមួយយើងដេកតែហាមខាំឬបន្លាចយើងអោយសោះណាប្រយត្ន័នៅក្រៅផ្ទះ....»Teahungនិយាយដាក់ខ្លួនដេកវេលាម៉ោង11:35....
តឹកតឹកតឹកសម្លេង នាឡិកា លឺ នៅពេលចំចំណុច12:35វាបានឈប់........
មើលទៅលើពូកឃើញរាងតូចដេកដែលមានឆ្មាខ្មៅដេកពីលើនោះ....ក៏មានពន្លឺសភ្លឺច្លាច.....
ហឹប ..🪄✴️
ពន្លឺសបានបាត់ទៅបង្ហាញអោយឃើញមាឌដំគ្មានសម្លៀកបំពាកដេកពីលើរាងតូច.....មើលទៅមាឌធំសង្ហារណាស់......
រាងក្រាស់បានងើបមុខមកមើលអ្នកខាងក្រោមទ្រូងបានឃើញមុខមាត់ស្អាតរាងល្អិតដេកដូចងាប់រឿងកាន់តែយ៉ាប់នោះដេកស្រាត......
«អឺម...ក្រអូប»Jkបានអោមហិតត្រង់ក..រាងតូច......
នេះគេទ្រាំមិនបានទេក៏ចាប់ផ្ដើមបឺតមាត់..រាងតូចដោយអ្នកខាងក្រោមដេកគេយកដៃច្របាច់មាត់អោយបើកមាត់ស្រួលរុកអណ្ដាតចូលបឺតជញ្ជក់ជាតិ....teahungពេលនេះដេកដូចងាប់ដែលស្មានតាយល់សុបិន្ដ......
«ផ្អែមណាស់»Jkបង្អស់ដ៏កដោយការរំខានគេក៏ភ្ងាក់ពីដំណេកហើយក៏ឃើញ......
«wtf អាចុ*ម្រាយណាគេមិចបាននៅទីនេះបាន»Teahungភ្ងាក់រុញអ្នកខាងលើចេញពីខ្លួន.......
«គឺខ្ញុំនឹងហៃ....ឆ្មាខ្មៅដែលមានឈ្មោះJungkook»Jkអង្គុយនិយាយហើយមើលអាក្រោមនោះបាស់ឡើងរឹងត្រង់ចង្អុលមុខរាងតូច....
«ឆ្មាខ្មៅ?????មិនគួរអោយជឿទេ បោកទេដឹង»Teaនៅតែឆ្ងល់....
«មើលកន្ទុយខ្ញុំទៅ»Jk
«ណាមើល....អរគឺពិតអូព្រះអើយ...»Tea....
និយាយហើយក៏ចាប់អារម្មណ៍ថាគេគ្មានខោអាវហើយ...
អាយយយយយ
«មិចក៏មិនពាក់ខោ»Teahungបានឃើញ (អើយធំណាស់)....
«គឺគ្មាន»Jk
«ចាំយកអោយ»teaបម្រាសខ្លួនចេញពីរាងក្រាសតែត្រូវរាងក្រាស់ទាញមកវិញ...
«ទេ ដេកទៅខ្ញុំចង់បន្ដ»Jk
«បន្ដ.....ហើយ៎...ឆ្កួតអាឆ្កួតទេ»teaជេរកដើរចេញក៏.....
អាយយយយយ
រាងក្រាស់ទាញរាងតូចហើយដេកពីលើ....
«មើល លែងអញអាឆ្កួត»Teahung....
«សម្ដីមិនពិរោះសោះ កាលឃើញម្ចាស់ខ្ញុំធ្វើគ្នាលើគ្រែនឹង...អ្នកខាងក្រោមគេមិនជេ...គេស្រែកអាស អើស..នឹង ចុះហេតុអីលោកជេខ្ញុំ?»Jkដែលជាសត្វប្រែមកមនុស្សនិយាយសម្ដីមួយៗស្រាល...
«ហាសសស!!!!នេះ ...ហើយ៎បងteajinធ្វើរឿងនឹងនៅមុខសត្វ fuk »Teaភ្ងាក់មែនទែន.....
មិនចាំយូក៏ចាប់ដៃរាងតូចឡើងទៅលើហើយអោនទៅជញ្ចក់ក...ឡើងស្នាម...
«អឺស..ហាស .អាឆ្មាលប់...ចេញអាស»Teaចាប់ក្ដៅស្លឹកត្រចៀក....ដោយសារការដាស់អារម្មណ៍របស់អ្នកខាងលើ
រាងក្រាស់បន្ដការថើបញក់ញីពេញករាងតូចហើយក៏.....
«ក្រអូបណាស់......ខ្ញុំចូលចិត្ត»Jk
«អាចុយម៉ាយចេញទៅយើងសុំ ចាំស្អែកយើងទិញចំណីអោយស៊ី»Tea
«ចំណីខ្ញុំក្រោមនេះឯង»Jkហើយក៏អោនទៅបៀបក*រាងតូច....
«ហាស...អាស..អាស..មួយទៅយើងពិបាកណាស់ហាសហាសអាស»Teaសៀវពេញខ្លួនអារម្មណ៍នេះពិបាកពន្យល់ណាស់...omg dg tha motherfuck ស្រួល....
«ចង់ដែលសោះមកអោយឯងសុំអោយគេឈប់ ហឺស»Jkដកមាត់លេបទឹកសនឹងទៅហើយនិយាយរួចក៏លូកដៃពីរចូលរន្ធគ*....
«ហឺសហាស នេះឯងធ្វើស្អីដកចេញ អាសអឺស....»Teaចាំថ្ងូរឡើងម្ដងទៀតក្រោយដេកស្ងាត់បាន12s....
«នាំអូនចូលពិភពក្រហម.....»Jkនិយាយក៏បន្ថែមដៃ......
«ក្បាលម៉ែហែងពិភពក្រហមស្អីទៅ ហាសអាស»Tea
«ពិភពដែលយើងកំពុងធ្វើនេះឯង.....បានហើយដល់ពេលហើយ»Jkនិយាយនៅពេលទឹកសលាបមកពេញដៃគេ....
គេនិយាយហើយក៏យកក*របស់គេដាក់រ៉ូៗពេញរន្ធមិនព្រមដាក់ចូលសោះអ្នកខាងក្រោមចង់ងាប់ហើយ...
«ហាស...អើស មិចមិនដាក់ចូលនៅលេងដល់កាល.....»Teaឡើងមុខក្រហមអស់ហើយ
«នៀក....មិចថាអោយឈប់ហី?»Jk ឌឺ9
« អាស....អើស..... បើមិនធ្វើចុះចេញទៅ សាំុចុយម្រាយហើយ..»Tea ខឹង ...
«បានតែកុំយំអង្វរខ្ញុំអោយសោះ»jkនិយាយក៏ដាក់ចូល.....
«អាស...ហេហឹកហឹកឈឺណាស់»Tea
រាងកាយតូចស្រឡូន...លលាក់តាមកម្លាំងអ្នកខាងលើសម្រុកយកសម្រុកយកយ៉ាងជំនាញ....
អាស ...អាអើស
ពួកបន្ដធ្វើរហូតដល់អស់ចិត្តទើបឈប់...
Morning 🌄
«teahung ahhh~» teajin បានត្រឡប់យកឆ្មាវិញរឺឯរាងតូចកាល់លឺគេគោះទ្វាក៏ស្ទុះទៅបើកទ្វាអោយពាក់ខោអាវមិនត្រូវជ្រុងជ្រោយសោះ....
«បាទទៅហើយ គោះនោះគោះ»tea...
«យើងមកឆ្មាយើងjunkookនៅឯណា»teajin ចូលអង្គុយភ្លាមសួរភ្លាម.. ..
«អើគឺគេនៅក្នុងបន្ទប់ចាំយកមកអោយ...»teaរត់ទៅមើលក្នុងបន្ទប់យ៉ាងលឿនព្រោះក្លាយតាគេមិនទាន់ប្រែក្លាយជាឆ្មាវិញ...
Meow meow ~
«នេះបង...»tea លើកឆ្មាមកដាក់លើសាលុង....
«ចឹងយើងទៅហើយ»teajinលើករកទៅហើយតែ.....
«អេ...បងឈប់សិន...ខ្ញុំដូចជាមាននិស្ស័យនឹងឆ្មានេះណាស់បងអោយខ្ញុំមក»tea
«tea នេះប្លែកណាស់ ក្រែងស្អប់សត្វឆ្មាណាស់ជាពិសេសឆ្មាខ្មៅមិនចឹង .អីលូវមកសុំយកទៅចិញ្ចឹមអីណា...»teajin..ដាក់ខ្លួនអង្គុយលើសាលុងវិញសួរ....
«គឺថាពេលយប់វាធ្វើអោយខ្ញុំស្រួលនោះ....ក៏ចេះតាទុកទៅ»Teaភ្លសយមាត់....
meow ~
«what the hell are you mean?ស្រួល???»teajin...ហាក់មិនយល់នៅអ្វីដែលប្អូននិយាយសោះ...
« អត់ទេគឺបានន័យថា...ខ្ញុំមានវាគឺស្រួលព្រោះយប់ឡើងមានគ្នាមិនស្រូវមានអារម្មណ៍ថាខ្លាចប៉ុណ្ណោះ» tea.
«បានយកទៅមើលថែវាផង...បងទៅហើយ....»teajinក្រោកឡើងជិតផុតហើយក៏teaស្រែក...
«ថ្ងៃក្រោយធ្វើរឿងលើគ្រែកុំអោយឆ្មានេះឃើញទៀតលឺទេបង.....ជាគំរូអោយវា....ពិបាកតាខ្ញុំទេបងjinnnnie»tea
«មិចវាដឹង...ចុយមានន័យមិច..ហឺយមិនយល់ពីឯងទេ tea »teajin...
The end....