następnym razem napisze tutaj nazwe

17 1 3
                                    


Maks rozczulał się nad sobą. przecież nie dość że go wyzywają, to porównują go do Elizy. Myślał że gorzej być nie może. Jednak źle myślał  bo on nigdy dobrze nie myśli. na swojej drodze spotkał tego typa co imienia zapomniałam (ten jakiś daleki kuzyn oliwi czy nie daleki nie wiem nazwe go el primo bo czemu nie 👍) El primo "pożyczył" od niego GTA5 i następnego dnia miał je oddać, lecz oczywiście tego nie zrobił bo poco. 
Maks: E, El primo! - krzyknął maks bo przecież ciężko zapracował na pieniądze za które kupił gre. - nie zapomniałeś znowu oczymś?.
El primo- fuj gej 
Maks: nie jestem gejem i przynajmniej się myje 2 razy w miesiącu nie to co ty. - odpowiedział Maks z nadzieja, że ten się podda i odda mu grę.
el primo: ale przynajmniej nie jestem gejem!
maks: wątpię w to, ale mniejsza  oddawaj grę. 
El primo: już ci mówiłem, nie dawałeś mi tej gry. 
Maks: ta, a milena jest lezba, dobra nie zgrywaj się tylko ją oddawaj
El primo: jak mnie złapiesz to ci ją oddam - i w ten sposób el primo uciekł a ziemniaczek nie umiał biec więc się poddał i poszedł do klasy.  Maks zawiódł się kolejny raz, bo przed klasa (jak zwykle) zobaczył, że wszyscy się podejrzanie patrza, i że trzymają jedzenie.
Maks: co chcecie?
Hot pati v3: nic, chcesz troche ?
Maks: Jasne. - maks zabrał paczke jedzenia pati v3 i zaczął jeść a reszta dziewczyn się chichrała jak głupie (czego nie zaprzeczę) po lekcji, Maks poszedł grać pingponga z Joshuą. grali chwile poczym josh zapytał się go, czy naprawde jest gejem. Maks w tamtym momencie nie wytrzymał. kolejna osoba go zapytała czy jest gejem. Co jest złego w byciu zakochanym w osobie o takiej samej płci?! od razu wybiegł z korytarza ze swoimi rzeczami i poszedł na przystanek autobusowy, żeby wrócić do domu.
---------------------------------------------------

305 słów

uwaga el primo nic nigdy nie ukradł, ale to akurat fakt, że maks na przerwie chciał sprzedać komuś za darmo gta5 (dosłownie chciał sprzedać za darmo gta5) 


us and ur love~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz