Naprawdę nie pamiętam co się wydarzyło ostatnio przeczytałam pierwsze 3 zdania i jakoś że coś przypomniałam ale tak se
---------------------------------------
Nastepnego dnia w szkole, Każdy patrzył na Maxsa jak na gwiazdę. Nie dość że zwyzywał Noego, to jeszcze został bad boyem. Każdy bał się Maxsa ale nie Milena. Milena była wkurzona, że nagle każdy lubi Maxsa. Przecież to ona była bardziej lubiana niż on. W tedy postanowiła, że jeśli Max chce być gwiazdą, to niech poczuje się jak gwiazda. Postanowiła się go "pozbyć" albo przynajmniej na straszyć. Rano po wyjściu Maxsa z pokoju na jego drzwiach przykleiła kartkę z napisem " I see you" bo jak była mała to się naogladala jakiś głupot. Oczywiście żeby nie wzbudzać podejrzeń, postanowiła przybliżyć się do Maxsa. Jak pomyślała tak uczyniła.Na przerwie podeszła do niego i chciała 1 raz zagadać.
-Jeśli chcesz ze mną być, nie jestem zainteresowany - powiedział Maks
-raczej jest na odwrót. Ale nie po to przyszłam, chce wprowadzić "rozejm klasowy". Stałeś się popularny w szkole, nie chcesz chyba tego szybko stracić (; - odpowiedziała wpatrując się w jej paznokcie o kolorze pudru (sama jej takie kupiłam 😎)
-pff. A ty co z tego dostaniesz ? + Jak mi niby przeszkodzisz ?- odpowiedział zainteresowany.
- Jestem córką nauczycielki oraz skarbnikiem szkolnym, jestem w stanie wywalić cię że szkoły. - uśmiechnęła się wrogo patrząc w Maksa który stał obok niej wpatrując się w podłogę.
- zgoda. Ale to nie jest tka że cię lubię, nic nas nie łączy.-I tak plan Mileny się zaczął. Upewniła się że nie było jej w akademiku podczas skończenia lekcji, by nie została ofiarą, oraz dołączyła do "śledztwa klasowego " by uchronić tego bad boya
CZYTASZ
us and ur love~
Romancedwóch kolegów z innych klas sekretnie spotykali się z nadzieją że nikt nie odkryje ich związku. jednak na ich randce spotkala ich homofob nr. 1 milena z klasy jednego. plotka rozeszła sie po całej szkole .. nawet i dalej. fanfik o dwóch typach ze sz...