Felix pov
Sunt cu Minho și Han la un club doar pentru băieți.Vad un bărbat care se uita mult prea atent la mine și mă simt inconfortabil.
Felix:Băieți eu mă duc la baie.Daca va plictisiți puteți pleca.(după pleacă)
Han:Bine...?? Pov
Ma Duc după băiețelul care mă uit la el de când a venit.
Felix:Ce se întâmplă cu mine?Am băut prea mult?(îmi dau cu apa pe fata)De ce simt că sunt urmarit?
Hyunjin:Te simți bine pisicuța mea?
Felix:Tu cine mai ești?
Hyunjin:De acum voi fii iubitul și soțul tău.Chiar dacă îți place sau nu.(se duce la el și începe să îl sărute cu putere în timp ce îl pune pe chiuveta)Ai băut pisi...
Felix:La fel și tu (continua sărutul)
Hyunjin:Ești cel mai frumos băiat care l-am văzut de când sunt în club.(îi desface cureaua și ii ia membrul și îl mișcă de sus în jos)
Felix:Ce faci?
Hyunjin:Te fac să mă iubești prin durere.(îi strânge membrul foarte tare)
Felix:Ahh..
Hyunjin:Îmi place geamătul tau(îl ia de mână și îl duce în mașină și îl duce în bancheta din spate și își desface cureaua și și-o baga in Felix cu putere)
Felix:Auu...Mă doare...Ahh..
Hyunjin: Înseamnă că fac ce trebuie(după își împinge din nou in el)Hyunjin pov
Ajung acasă cu pisicuța și mă duc în camera cu el și îl arunc in pat.Incep un alt sărut și încep să îl dezbrac.Imi bag membrul din nou in el și încep să îl mișc in poala mea.Felix incepe să scoată din el iar eu îmi dau drumul in el.
După ce ne-am terminat partida ne-am dus la somn----A doua zi----
Felix pov
Mă trezesc cu o durere de fund îngrozitoare.Aseara Hyunjin nu a avut de loc milă.Ma duc la baie și îmi fac rutina.Peste mine intra Hyunjin (Eu atunci ma spălăm pe dinți.
Hyunjin:pisi...Am crezut că ai plecat(Îl iau de talie și stau așa până termina)
Felix: Ai crezut că plec?
Hyunjin:Da...Daca plecai eu cu cine mai făceam s*x?
Felix:Cu altcineva.
Hyunjin:(îi dau o palmă peste fund lui Felix)
Felix:Au..
Hyunjin:O meriti (îl iau in spate pe Felix și îl duc in cameră)Vei sta așa cu mine cat vreau eu.
Felix:Eu până atunci o sa îl sun pe Han.Felix îl sună pe Jisung
F:Han?
J:Felix ești bine?
F:Da de ce nu
J:Minho lasă-mă.....(Minho :Nu!)Îmi fine cine sta langa tine?
F: Hyunjin (Hyunjin:Minho?!)
J:(Minho:Hyunjin?!)Baby va cunoașteti?
(Minho:Da este fratele meu)
J și F:Ce?!(Hyunjin inchide apelul)Felix:Hey..De ce ai închis??
Hyunjin:Așa am vrut.
Felix:Dami telefonul.
Hyunjin:Nu(Felix sa aruncă după telefonul lui și se pune peste mine așa că îi dau o palmă peste fund)
Felix:Auu.. Asta pentru ce a fost?
Hyunjin:Ai fost pisicuța rea.
Felix:Poți sa nu îmi mai spui pisicuta?
Hyunjin:Nu este vina mea că arăți că una._____________
Atât pentru azi
Love U 💖🤩