Hyunjin pov
Sincer chiar arată că o pisicuță.Dar cel mai mult îmi place la el că are un fund moale și îl doare de fiecare daca ii dau o palmă ușoară.Poate că nu sunt nebun dar pervers da. Și îmi mai place la el geamătul.
Hyunjin:Pisi?
Felix:Ce e?
Hyunjin:Pot sa îți ating(arată spre fundul lui)
Felix:Nu tia ajuns aseară
Hyunjin:Nu
Felix:Dar ce îți place așa de mult la ele?
Hyunjin:Sunt moi
Felix:Și atât?
Hyunjin:As mai avea complimente dar ar fii prea perverse.
Felix:Bine...Dar nu le musca.
Hyunjin:Mersi!(se urca peste Felix și începe să îi strânga fundul in mâini)
Felix:Ahh...Mă doare...Nu mai strânge așa de tare....Ahhh...Te rog....Felix pov
Nu voiam ca Hyunjin sa îmi atinga că sa nu mă facă excitat dar se pare că acum mă făcut.
Felix:Mai tare....Ahh...
Hyunjin:De ce credeai că vreau sa le ating?Exact..Că sa mai avem o partida..(Îl întorc cu fata spre mine și îl pun in poala mea după încep să îl mișc)
Felix: O-pp-res-tete...Ahh...
Hyunjin:Abea am început... Pisi..(își scoate mai multe prezervative din noptiera după îi arată lui Felix)
Hyunjin:Vezi toate astea?Le vom folosi in seara asta și nu vei putea comenta că o să îți pun asta la gura(scoate o sfoara cu bila și io pune la gura) Acum nu vei mai putea vorbi deloc...și nici nu o să îți poți mișca mâinile(îi pune niste catuși)(ne vom distra in seara asta:spuse în gând)
Vin imediat Pisi..(îl sărută pe frunte după pleacă)Felix pov
Îmi este foarte frica de ce o să facă Hyunjin.Daca o să mă lase însărcinat?Sper sa nu.In tara noastră era obișnuit să vezi un băiat însărcinat dar îmi era frica că eu sa fiu unul dintre ei.
Hyunjin pov
Pisicuța mea va tremura azi.Pun pariu.Cand îi dau o palmă la fund tipa dar atunci când o să îi pun mai multe vibratoare?Totuși știu că o să mă distrez.Imi iau 10 vibratoare diferite după iau o sticla cu un lichid că sa îi poate intra mai ușor.Dupa ce îmi iau toate cele necesare mă duc înapoi în camera.
Hyunjin:Am venit Pisi(mă pun in pat)Asculta...(îi umbla cu mana pe fiecare parte a corpului)Te va durea in seara asta (ii ia capul în mână și o duce mai aproape de buzele lui)și o să vezi că așa o să facem mult mai multe zile la rand(îl sărută pe nas după își desface sticla și începe să își pună niste lichid pe mana după își bagă 2 degete in Felix)
Înăuntrul tău este fierbinte (după baga al treilea deget la care Felix geme)Shhh... liniște (după baga al patrulea deget)
Felix:Mhhh!(incepe să îi curgă o lacrimă)
Hyunjin:Abea am început...Oricum o să te doară acum(Îi baga un vibrator și da la viteza 20 îi scoate sfoara și începe să îl sarute cu putere în timp ce devine fierbinte)Hyunjin pov
L-am mușcat de buza că sa își poată deschidă gura mai tare.Ii umblu cu limba prin toate colturile gurii.Felix vrea să mă împingă.
Hyunjin:De ce mă împingi?
Felix:Mă d-doar-re...r-rău.... O-pp-res-tete aparatul.. T-te r-rog....
Hyunjin:Nu se poate(incepe să îl sărute)Hyunjin pov
Continui cu sărutul și îmi duc mâna la membrul lui și încep să îl penetrez cu putere.
Part.1
_______________
Partea 2 va fii astăzi vă promit!Love U💖✨🫰