Felix pov
Mă doare fundul rău.Nu știu ce să întâmplat aseară dar pun pariu că ce mi-a făcut Hyunjin a durut
Hyunjin:Știu că ești treaz.Nu te mai preface că dormi
Felix: Faci telepatie?
Hyunjin: Nu știu?
Felix:Am o întrebare
Hyunjin:Da care este?
Felix:Cumva am făcut aseară s*x?
Hyunjin:Da Tu ai venit pur și simplu și ai vrut să facem
Felix:Simt acum durerea.Ahhh...
Hyunjin:(mă duc peste Felix și încep să îl sărut pe buze)
Felix:Hei...Încetează
Hyunjin:Nu!Ești iubitul meu.
Felix:Părca nu ai spus că mă dai cu crema?
Hyunjin:Lasă crema mai târziu!
Felix:Mai târziu nu o să te las așa că mai bine dama acum.
Hyunjin:Daca înșiști.(ia crema de pe noptiera și în ele sa îi de-a lui Felix)Am terminat.
Felix:Mersi Daddy(îl sărută pe buze)După ce mai stau puțin în pat se îmbracă și se duc afara pentru că Felix la sunat pe Han sa se întâlneasca dar Minho nici Hyunjin nu voiau să îi lase singuri așa că se duc și ei.
Felix:Han!!!
Han:Felix!!!(alerga de la unul la celălalt și se îmbrățișează)Mia fost dor de tine!
Felix:Și mie!!
Han:De ce nu mi-ai răspuns la mesaje??
Felix:Cineva a avut o treabă cu mine(se uita urat la Hyunjin)Dar acum sunt liber.
Han:(se duce la urechea lui Felix sa îi spună ceva:Hai sa fugim de Hyunjin și Minho.Vrei?)
Felix:Da.(îl ia de mână și încep să alerge)
Hyunjin:Felix?
Minho:Han?(după încep să alerge și ei după iubiții lor dar ei îi prind ca prin fulger)(Hyunjin și Minho iau separat pe Felix și Han pentru voiau să vorbească)Hyunjin:Felix..De ce ai fugit?
Felix:Mă jucam cu Han doar atât...
Hyunjin:Da dar știi că unele lucruri duc la consecințe da?(îl trage de mână și îl duce la baie)Pentru asta îți voi pune asta înăuntrul tău (îi arată un aparat care vibrează cu telecomanda și io pune înăuntrul lui)Bun acum sa testam(pornește aparatul)
Felix:Ahhh....O-pp-res-tete..
Hyunjin:Așa o să se întâmple de fiecare dată când nu faci ceva bine.Inteles?
Felix:D-da..
Hyunjin:Și mai cum?
Felix:D-da daddy
Hyunjin:Bun acum hai sa ne întoarcem.(după se duc înapoi la Han și Minho)Hyunjin:Și tu i-ai pus aparat vibrator nu?
Minho:DaFelix:Han?
Han:Da?
Felix:Cumva ai făcut cu Minho s*x?
Han:Mereu fac cu el.
Felix:Și nu te doare?
Han:De obicei.Sunt obișnuit
Felix:Aseară nu știu ce să întâmplat cu mine cred că m-am îmbătat și am făcut cu Hyunjin s*x a nustiu câtă oară
Han:Au practic același stil.Doar sunt frați.Minho:Și cum reacționează Felix la vibratoarele astea?
Hyunjin:Vrei sa vezi?
Minho:Da
Hyunjin:Bine(își ia telecomanda din buzunar și pornește aparatul)Felix:(gem în gândul meu.Ma uit la Hyunjin iar el are un zâmbet malefic pe fata)
Han:Felix?Ești bine?
Felix:Da...S-sunt bine
Han:(se uita la Hyunjin după se uita la Minho.Minho își scoatea și el telecomanda din buzunar iar Han se uita speriat la mana lui Minho.Se uita înapoi la Minho și da din cap că nu dar Minho tot pornește aparatul orice ar fi.
Felix:Și ție ți-a pus aparat nu?
Han:Da dar al meu este mult mai mare.Ah...Hyunjin:Cred că le ajunge
Minho:(o să continuam in seara asta)Ora 00:00
Fiecare pleacă acasă fiecăruia Hyunjin cu Felix iar Minho cu Han.