Partea 2
Hyunjin pov
Am folosit cele 10 vibratoare iar Felix tremura rău.Dupa cele 10 vibratoare am intrat și eu în el.In care mi-am dat drumul in el.Si pisicuța mea și-a dat drumul de 9 ori.Am folosit toate prezervativele(erau 10)in care am folosit și altele 2.Ma duc la baie și pun apa foarte fierbinte in cada.Dupa ce am pus apa mă duc să îmi iau pisicuța.
Hyunjin:Felix....hai sa faci o baie...
Felix:Nu vreau...îmi este frica de ce o sami faci..
Hyunjin:Nu îți mai fac nimic...Tia ajuns in seara asta...se vede după cum respiri..
Felix:Nu vreau sa îmi fac baie(se întoarce pe o parte)
Hyunjin:(îl iau în brațe și mă duc cu el în baie.incep să îl pun in apa dar el își retrage picioarele.il pun pe un scaunel din baie)
Hyunjin:Felix...vreau sa faci o baie că sa îți poți revenii...nu arăți și nici nu te simți bine...
Felix:(se uita in alta parte dar nu la Hyunjin)
Hyunjin:Felix ascultama!
Felix:N-nu.....(spune încet)
Hyunjin:Felix....Te rog...Nu te simți bine..Știi asta..
Felix:(incepe să plângă)
Hyunjin:(ii ia fata lui Felix și io întoarce că sa poata face contact vizual cu Hyunjin)Felix...Daca nu spui "Da" in 3 secunde o să facem partide de s*x in apă!3....2...
Felix: Bine!(îl îmbrățișează pe Hyunjin)
Hyunjin:Ascultama că ce îți fac acum o să-ți facă bine(îl ia pe sus și începe să îl pună în apă)Vezi că nu este așa de rău?
(Incepe sa îi de-a cu apa pe corp)
Felix:Mă d-doar-re....
Hyunjin:Bine..o să fiu mai atent acolo(după ce termină Felix baia Hyunjin îl pune in prosop pe Felix și îl duce în camera în stil mireasa)