Tarot

8 4 0
                                    

27 Temmuz yine evde yalnız kaldım dayımlar yurt dışından gelmişti ve bizimkiler onu karşılamaya gitmişti. Ben fazlalık olmıyım diye evde bırakıldım. Ailemde bile fazlalık olmak berbat bir duygu daha önce bu duyguyu tatmayanlar mutlu olsun. Telefona snapchatin yüklenmesini beklerken sanki 40 saat geçmiş gibiydi. En sonunda yüklenince hemen hesabımı açtım. Bir sürü snap ve mesaj vardı ben kimin ne yazdığını umursamadan tek bir isim aradı gözüm ozantaş görünce garip bir mutluluk oldu açmaya başladım snaplerini. Bir kaç fotoğrafta kızlar etkilenmişti neden bu kadar kız arkadaşı vardı ki. Neyse snapler bitti ama mesaj yoktu. Neden atmamıştı bu birkaç gün önceki teorimi doğruluyor muydu sevgilisi mi vardı? Bunu düşünmemek için snapten çıkıp sildim tik tokta vakit geçirmeye başladım.
O gün ona sarılan kesin sevgilisiydi ve ben hiçbir şeydim onun için hep olduğum gibi bir hiçtim. Bu gerçeği kendime hatırlatıp vakit öldürmeye başladım tekrar snapchati yükleyip tarot kartlarımı mı masaya koyup fotoğrafını çektim ve "Fal baktırmak isteyen?" Diye yazıp snapi attım. Mesaj beklemeye başladım bir dakika bile geçmeden bir kız yazdı ve daha fazlası falları bakmaya başladım. Tarot beni rahatlatıyordu. Bu bilerek bakmaya devam ettim başka şekilde dağılmazdı yoksa.

UZAKTAN SEVERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin